reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Borderlands 3 a Ghost Recon Breakpoint: požadavky na hardware odhaleny

28.8.2019, Jan Vítek, aktualita
Borderlands 3 a Ghost Recon Breakpoint: požadavky na hardware odhaleny
Od společnosti AMD jsme se dozvěděli o požadavcích na hardware v případě her Borderlands 3 a Ghost Recon Breakpoint. Je to i připomínka, že ty už se pomalu chystají vstoupit na trh, a tak se podívejme, co na ně budeme potřebovat. 
Informace o hardwarových požadavcích přichází přímo od AMD, takže by se dalo očekávat, že tyto hry si budou s jeho hardwarem dobře rozumět. Jde ale také o to, že AMD popisuje, jaké technologie spojené s Radeony budou tyto hry podporovat. 
 
 
Ani se moc nelze divit, že v seznamu hardwaru v případě hry Borderlands 3 je ten od AMD zvýrazněn žlitou barvou a tučným písmem, zatímco procesory Intel a grafiky NVIDIA jsou daleko méně na očích. Specifikace v obou případech, čili minimální i doporučené, přitom nejsou nijak drastické. Z obrázku se ale nedozvíme jednu podstatnou věc, a sice že ty první se se týkají hraní ve Full HD a druhé pak rozlišení 1440p.  
 
Tvůrci slibují bohaté možností nastavení grafiky, a to včetně výběru API, běhu hry v okně, V-Sync, samozřejmě různých rozlišení, dále tu je možnost omezení snímkovací frekvence shora, FOV, velikost HUD a mnohá další nastavení týkající se kvality. AMD dodává, že Borderlands 3 je optimalizovaný titul pro Radeony, a to včetně nových Navi s RDNA. Podporovány jsou díky tomu technologie asynchronního zpracování grafiky (ASync Compute), dále tu je zostření pomocí Fidelity FX a také FreeSync 2 HDR.
 
 
Borderlands budou po dobu 6 měsíců k dostání exkluzivně na Epic Games Store, a to od 13. září. 
 
 
Dále tu máme Ghost Recon Breakpoint a zde už se ukazuje hned pět různých konfigurací od minimální až po "elitní", čili od Full HD na nízké detaily po 4K při ultra detailech. Pro provoz této hry nám bude stačit procesor úrovně Ryzen 3 1200, či prostě jiné čtyřjádro, 8 GB RAM a grafika úrovně GeForce GTX 960, ovšem se 4 GB paměti. Na vysoké detaily budeme potřebovat jako obvykle GTX 1060 6GB nebo RX 480 a o něco silnější procesor, pokud možno a pro 4K při nejvyšších detailech to bude chtít Radeon VII nebo GeForce RTX 2080 a už 16 GB RAM. Takový objem paměti je ostatně potřebný ve všech rozlišeních, pokud chceme nastavit ultra kvalitu. 
 
 
AMD k tomu dodává, že i tato hra od Ubisoftu nabídne podporu Fidelity FX, který má poskytnout výrazné zvýšení ostrosti a čistoty obrazu. Obecně pak tvůrci slibují plnou optimalizaci pro PC, shora neomezené FPS, podporu více monitorů včetně širokoúhlých, plně nastavitelné ovládání, integraci Discordu a podporu Tobii. 
 
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint přijde na trh 4. října, ovšem pro předplatitele je tu od 5. září otevřené betatestování. 
 
Zdroj: AMD


reklama