Co bude NVIDIA dělat na GDC 2017? Podívejte se
15.2.2017, Jan Vítek, aktualita
Společnost NVIDIA zveřejnila svůj program týkající se letošního ročníku Game Developers Conference. Ten sice pro sebe z hledika hardwaru ukradne především AMD, ale i NVIDIA si pochopitelně chystá zajímavé akce.
NVIDIA tak již zveřejnila podrobné informace o svých aktivitách na Game Developers Conference (GDC 2017). Ta začne 27. února a potrvá až do 3. března, a to v Moscone Centre v San Francisku. Včera jsme se podívali na to, že AMD si pro GDC 2017 chystá další Capsaicin a nyní je řada na NVIDII.
NVIDIA uvádí, že její akce a sezení se budou týkat především "tvoření skvělého obsahu pro skvělý hardware". Firma také dále slibuje, že uvidíme výsledky enormních investic prostředků do vývoje her a herních nástrojů pro vývojáře. Každopádně je připraveno šestnáct akcí pořádaných firmou NVIDIA, které můžeme rozdělit do několika kategorií. Uvedeny jsou včetně odkazů na stránky, kde najdete podrobnosti.
Hluboké učení:středa, 9:30-10:30 | Introduction to Deep Learning
středa, 11:00-12:00 | Zoom, Enhance, Synthesize! Magic Image Upscaling and Material Synthesis using Deep Learning
Grafika: pondělí, 10:00-17:00 | Advanced Graphics Tech Day
středa, 15:30-16:30 | Watch Dogs 2 - PC Version Success Story with NVIDIA
středa, 17:00-18:00 | DirectX 12 Case Studies
čtvrtek, 14:00-14:30 | Adding photo mode to your game with NVIDIA Ansel
čtvrtek , 15:00-15:30 | NVIDIA Aftermath: A new way of debugging crashes on the GPU
čtvrtek, 16:00-17:00 | NVIDIA GameWorks Animation Technologies in Unreal Engine 4
čtvrtek, 17:30-18:30 | Real-Time Rendering Advances from NVIDIA Research
pátek, 10:00-11:00 | NVIDIA Vulkan Update / Vulkan GPU Work Creation
pátek, 11:30-12:00 | How to Stream Your Game to Millions with GeForce NOW
pátek, 13:30-14:30 | The Witness on Android - Post Mortem
GPGPU: čtvrtek, 10:00-11:00 | D3D Async Compute for Physics: Bullets, Bandages, and Blood
čtvrtek, 11:30-12:30 | Game Physics on the GPU with NVIDIA PhysX 3.4
Virtuální realita: středa, 12:30-13:30 | Photogrammetry for Games; Art, Technology and Pipeline Integration for Amazing Worlds
pátek, 12:15-13:15 | Accelerating your VR Games with VRWorks
pátek, 15:00-16:00 | VR Best Practices: Putting the fun in VR Funhouse
NVIDIA uvádí, že její akce a sezení se budou týkat především "tvoření skvělého obsahu pro skvělý hardware". Firma také dále slibuje, že uvidíme výsledky enormních investic prostředků do vývoje her a herních nástrojů pro vývojáře. Každopádně je připraveno šestnáct akcí pořádaných firmou NVIDIA, které můžeme rozdělit do několika kategorií. Uvedeny jsou včetně odkazů na stránky, kde najdete podrobnosti.
Hluboké učení:
Grafika:
GPGPU:
Virtuální realita: