reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Deus Ex: Mankind Divided pro DX12 odložen na srpen

19.11.2015, Jan Vítek, aktualita
Deus Ex: Mankind Divided pro DX12 odložen na srpen
Netrpělivě očekávaný titul Deus Ex: Mankind Divided, který bude jeden z prvních titulů ukazujících výhody API DirectX 12, byl odložen o šest měsíců. Přijít by tak měl až někdy v srpnu roku 2016.
Deus Ex: Mankind Divided samozřejmě není očekáván pouze proto, že jde o jednu z prvních AAA her pro DirectX 12, ale také proto, že jde o pokračování úspěšné a oblíbené série, která byla započata již v roce 2000. Zaujala svým cyberpunkovým světem rozkládající se společnosti plné technologie a také svým herním systémem kombinujícím 3D akci a prvky RPG. Nyní je tedy na řadě již čtvrté pokračování, které naštěstí nenaváže na průšvih v podobě Deus Ex: The Fall, jehož PC verze byla propadák. To ale především kvůli tomu, že šlo o předělanou verzi z mobilní hry pro Android a iOS, která snad ani jinak dopadnout nemohla. Mankind Divided už tedy bude plnohodnotným pokračováním navazujícím na díl Human Revolution, které mělo dorazit již 23. února 2016, ale počkáme si nakonec do 23. srpna, pokud tedy nyní už vše půjde dobře.





Půlroční odklad komentoval šéf studia Eidos Montreal, David Anfossi, který se omluvil a požádal o trpělivost. Důvod je jednoduchý, jeho tým prostě potřebuje na dokončení hry více času, což je něco, co dnes ve vývoji her už není tak samozřejmé, jak bývalo. Pak se objevují problémy, jaké se nevyhnuly především hře Batman: Arkham Knight, jejíž PC verze nebude v pořádku nejspíše nikdy. Je ale zřejmé, že hra už v této době musí být blízko dokončení a Anfossi sám mluví o tom, že jde především o "vyladění a vybroušení", aby hra splnila "vysoké standardy Eidosu".





Deus Ex: Mankind Divided se odehrává v roce 2029, dva roky po událostech z Human Revolution, kdy se lidstvo rozdělilo na nesmiřitelné tábory těch, kteří mají technologické augmentace a kteří ne. V tomto souboji se pohybuje řada frakcí snažících se manipulovat s veřejným náhledem na augmentace. Hráč se opět vžije do role Adama Jensena, jistého protiteroristického agenta, který ale používá svá vlastní pravidla. Tomu pochopitelně augmentace rozhodně nebudou cizí.

Hra je založena na novém Dawn Engine pro DirectX 12 a bude podporovat také technologii AMD TressFX.

Zdroj: Hexus.net
reklama