reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Bleskovky  |  Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Google News  |  Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak  |   Svět mobilně
Proč mít u nás profil?

Téma: Tvorba vlastních Trackmania map

Deee-aN (3834)|30.5.2009 13:58
Sem vkládejte své rozpracované i hotové mapy.
jrx (1880)|30.5.2009 14:56
No fajn takže začnu, i když už jsem postoval trať jinde. Snad se tady ještě najdou nějací stavitelé :)
CommanderZ (512)|30.5.2009 16:02
Nová verze mapy, kterou jsem sem dával už dříve. V mnoha ohledech ale vylepsena

- je tam mene necekanych pasti (a vsechny, ktere tam jsou jsou oznacene cedulami)
- je rychlejsi (ja ji mam za minutu a pul, myslim, ze mistni borci ji za minutu a ctvrt daji bez problemu)
- myslim, ze uz se tam NEDA se ztratit (je tam cedule pomalu u kazde zatacky)
LoGi.CZE (206)|30.5.2009 16:51
Chcete sem pak naházet replaye, toho, co odjedu? :-)
Moje mapy:
United
Nations

NiteLife: Ten konec... :-X Jinak v pohodě.
DoubleKnot II.: Promiň, ale brzdit před každym horizontem a bát se, co mě tam čeká, pro mě neni ježdění.. :-)
Kirk1 (850)|30.5.2009 19:04
[QUOTE=LoGi.CZE;254552]Chcete sem pak naházet replaye, toho, co odjedu? :-)[/QUOTE]
Ja ano :thumb.
A rád by som si pozrel replay na tuto trať http://www.svethardware.cz/forum/showpost.php?p=245714&postcount=668
Deee-aN (3834)|31.5.2009 20:35
Přidávám pokus o "jednodušší" mapu. Zkuste se na to podívat pohledem člověka s rankem cca 750.000. Není kolem toho žádná omáčka, jen trať a pár šipek. Mám něco zjednodušit, ztížit nebo předělat úplně? Jenom do mě! ;):D
Kirk1 (850)|31.5.2009 20:45
[QUOTE=Deee-aN;255000]Přidávám pokus o "jednodušší" mapu. Zkuste se na to podívat pohledem člověka s rankem cca 750.000. Není kolem toho žádná omáčka, jen trať a pár šipek. Mám něco zjednodušit, ztížit nebo předělat úplně? Jenom do mě! ;):D[/QUOTE]
Myslím že je to až dosť jednoduché keď sme teraz jazdili s Michim na serveri boli tam 2 holky jedna okolo 950 000 a druhá 1 700 000 a evidentne sa im páčila trať Iron Maiden lebo tam davali casy pod 1 min:thumb
miCHi (277)|31.5.2009 22:42
[QUOTE=Kirk1;255007]Myslím že je to až dosť jednoduché keď sme teraz jazdili s Michim na serveri boli tam 2 holky jedna okolo 950 000 a druhá 1 700 000 a evidentne sa im páčila trať Iron Maiden lebo tam davali casy pod 1 min:thumb[/QUOTE]

Jo to jsou staré známé :D Jinak k té mapě deeeane nevím co napsat, snad jen že lehčí může být už jen rovina s turbama (ani plyn nemusíš držet :D) :)
Deee-aN (3834)|1.6.2009 00:11
[QUOTE=miCHi;255078]Jo to jsou staré známé :D Jinak k té mapě deeeane nevím co napsat, snad jen že lehčí může být už jen rovina s turbama (ani plyn nemusíš držet :D) :)[/QUOTE]
O to mi v podstatě šlo. Jen jestli jsem to nepřehnal a taky jestli by to stejně viděl člověk s rankem 1000x horším než ty. A to je to na co se snažím přijít. Chtěl bych tam dotlačit pár map pro ""slabší"" jezdce, kteří se tam vyskytují nejčastěji. Jde o to, jakou cestou se dát. Jestli tak, že bude každá zatáčka viditelná s předstihem, aby se na ní mohl jezdec přirychtovat. Nedávat tam zatáčky za zlomem, aby dotyčný pokaždé nevyletěl, protože si to není schopný zapamatovat a pak nadává na trať... Vím, že to vypadá jako ústup k podlézání stádu, ale úspěšnost serveru se řídí do značné míry jeho návštěvností a návštěvnost se může zvyšovat, když se jezdcům budou líbit mapy. Náš server má zatím limit 0-50k a od toho se odvíjí úroveň zkušenosti drtivé většiny návštěvníků. Dejme jim pár lehčích tratí, zabalme je do "slušivého" kabátku (jj, šaty dělaj člověka a hogofogo okolí tratě jí taky může pomoci) a zařiďme, aby se každou chvíli objevovala žádost o ohodnocení mapy. Oddělme "zrno od plev". Ať tam jsou jen mapy, které se budou lidem líbit a za kterými budou chodit a ty náročnější si dáme na turnaji.
To jsem se ňák rozkecal...:mistake:stupid:shut
miCHi (277)|1.6.2009 00:40
Já si myslím, že mapa by měla být přehledná, možná víc technická a než nějaké prudké zlomy, stoupání a ne moc dlouhá. Prostě přesný opak toho, co jsem do teď stavěl já :D. Dneska mi Feri ukazoval jednu moji trať s karmou 12 + 0 -, ale to byla jedna z mála. Už nevím název, ale byla to ta, která je na půl dirt na půl asfalt. Napadlo mě že by mohl poradit hlavně LoGi, protože ten z nás jezdí asi nejdéle. Velice pěkná mapka od LoGice je Like The "Skillers". Co jsem měl možnost vidět, když bylo hodně lidí na serveru, na LoGiho mapách se drželi, jezdili snažili dělat rekordy atd., potom přišly moje mapy nebo mapy ostatních a konec prostě :D Jak všichni rychle přišli, tak i odešli...
CommanderZ (512)|1.6.2009 13:10
Vam se clovek nezavdeci. Jedna je moc lehka, dalsi je moc tezka :D
Deee-aN (3834)|1.6.2009 14:37
[QUOTE=CommanderZ;254527]Nová verze mapy, kterou jsem sem dával už dříve. V mnoha ohledech ale vylepsena

- je tam mene necekanych pasti (a vsechny, ktere tam jsou jsou oznacene cedulami)
- je rychlejsi (ja ji mam za minutu a pul, myslim, ze mistni borci ji za minutu a ctvrt daji bez problemu)
- myslim, ze uz se tam NEDA se ztratit (je tam cedule pomalu u kazde zatacky)[/QUOTE]
Tak jsem jí projel a asi se tam už nedá ztratit. IMHO tam ještě chybí spousta cedulí s varováním, protože je tam každou chvíli boost a pak skok do zatáčky. Navíc je podle mě na tu náročnost moc dlouhá, stačila by půlka. K plynulosti by se měl vyjádřit někdo, kdo je jí schopen projet v tempu. Asi nejlepší by jí bylo dát na server, aby rozhodl hlas lidu...
Víš, já si kdysi myslel, že moje "Up To The Top" bude oblíbená dobrými jezdci pro svou obtížnost coby výzva. A ono ne. Většině lidí se s tím nechce babrat a jdou jinam...:( Ale i tak jí mám rád!:) A naopak je několik map, které bych radši nikdy neposlal do světa...
Zkus postavit něco menšího a "jednoduššího".;):)
LoGi.CZE (206)|1.6.2009 15:04
Jak už jsem psal, já, jakožto jezdec, pohybující se v TM už nějakej ten pátek, mam radši tratě, kde je jasně vidět cesta od startu, po cíl a nemusim čekat kdejaký záludnosti. Takovýhle tratě jsou spíš 4Fun a se závoděním nemají nic společnýho. U tvojí trati se o plynulosti moc hovořit nedá.. Třeba úvodní skok - je tam sice cedule jak kráva WARNING, ale, když je tam obrovskej kopec, kterej tě nakopne až do.., tak je tam ta zatáčka opravdu nevhodně zvolená. Takovýhle věci se dají udělat v MediaTrackeru, jako Text vloženej přímo do závodu a můžeš tam třeba hodit "BRZDI!". Další taková část je ta, kdy se skáče na platformu, kde je milion šipek směřujících doleva - stačily by dvě-tři. Pak se proskakuje CP a dopadá do protisvahu, kde mi to 4x z 10 případů zabugovalo a vykoplo až kamsi.. Dále pak seskok z platformy do zatáčky neni pravý ořechový a ani mi to nepřišlo moc dobře označený. Dále pak díra - to je věc, která mě neskutečně vytáčí - sjezd, kde mam určitou rychlost a nevidim před sebe a najednou LUP! - díra... Pak tam byla tušim poslední zatáčka střihnutá , jakoby vracečka - použít delší díle na výjezdu, neměl bych k ní námitek. Celkově se mi ta trať, pardon, nelíbila a opět řikám, že pokud chcete opravdu závodit a nejen stavět tratě typu, "Kdo vyletí v první zatáčce, je lama", tak byste k tomu měli stavět i odpovídající tratě. Děkuji za váš čas, při přečtení tohoto komentáře. Psáno na záchodě, v dlouhé chvíli.. :-D
miCHi (277)|1.6.2009 18:07
Tak jsem opět něco postavil...snažil jsem se aby to bylo co nejlíp sjízdné. Zkuste projet:
Kirk1 (850)|1.6.2009 18:36
[QUOTE=LoGi.CZE;254552]Chcete sem pak naházet replaye, toho, co odjedu? :-)
Moje mapy:
United[/QUOTE]
Už som to písal vyššie ja chcem replaye:thumb

A teraz k tým tratiam konečne som sa dostal k LoGi-ho tratiam myslím že všetky z "nations" sú na servery ale ak moja maličkosť môže do toho prehovoriť chcel by som pridať na server tieto trate z balíka "United" myslím že sú plne zjazdné pre všetky kategórie jazdcov počnúc tými najmenejskúsenými po semiprofesionálov jedná sa o tieto trate:

Laura
E 55
Sparing
Like the _skillers_
Jeu de terre

A k nim by som pridal aj moju GT1 ak je to možné už spomýnanú tu http://www.svethardware.cz/forum/showthread.php/30614-Trackmania-Forever?p=245714#post245714
Myslím že sa nejedná o žiadne krkolomné a nezjazdné trate doporučujem vyskúšať a dať sem svoj názor :thumb ja im dávam palec hore:thumb(nemôžem ich dať na ftp lebo mi to nejde:cry)
EditorPO (2819)|1.6.2009 18:40
[QUOTE=Deee-aN;255132]O to mi v podstatě šlo. Jen jestli jsem to nepřehnal a taky jestli by to stejně viděl člověk s rankem 1000x horším než ty. A to je to na co se snažím přijít. Chtěl bych tam dotlačit pár map pro ""slabší"" jezdce, kteří se tam vyskytují nejčastěji. Jde o to, jakou cestou se dát. Jestli tak, že bude každá zatáčka viditelná s předstihem, aby se na ní mohl jezdec přirychtovat. Nedávat tam zatáčky za zlomem, aby dotyčný pokaždé nevyletěl, protože si to není schopný zapamatovat a pak nadává na trať... Vím, že to vypadá jako ústup k podlézání stádu, ale úspěšnost serveru se řídí do značné míry jeho návštěvností a návštěvnost se může zvyšovat, když se jezdcům budou líbit mapy. Náš server má zatím limit 0-50k a od toho se odvíjí úroveň zkušenosti drtivé většiny návštěvníků. Dejme jim pár lehčích tratí, zabalme je do "slušivého" kabátku (jj, šaty dělaj člověka a hogofogo okolí tratě jí taky může pomoci) a zařiďme, aby se každou chvíli objevovala žádost o ohodnocení mapy. Oddělme "zrno od plev". Ať tam jsou jen mapy, které se budou lidem líbit a za kterými budou chodit a ty náročnější si dáme na turnaji.
To jsem se ňák rozkecal...:mistake:stupid:shut[/QUOTE]
Ako by si mi cital z duse....

Robim s game servermi uz dlhu dobu. Aby bola dobra navstevnost a aby sa o nasom serveri "rozpravalo" v dobrom, tak k tomu treba pristupovat ako pises. A je jedno, ci je to CS, UT, COD alebo TM. Proste tam musia byt trate prijatelne pre beznych hracov, ktore sa daju cele prejst hned na prvy, maximalne na druhykrat. Vacsina hracov TM nie su pretekari, co maju odjazdene stovky trati a v hlave uz maju zafixovanu nejaku logiku. Chcu sa hlavne odreagovat, to znamena, ze ich nema nic znechutit, skor naopak, ma ich to povzbudit do dalsieho jazdenia a navstevovania nasho servera.

Na turnaj si mozeme dat trate ake chceme. Ked sa rozhodneme, ze si dame same kaskaderske trate, alebo take, ze treba pomaly GPS aby ich clovek presiel, tak to uz je nasa vec. Ale v casoch, ked je server volny, tak dajme fun trate. Fun v zmysle, ze su jednoduche a mozu medzi sebou pretekat aj slabsi. Aj vy, ako konstrukteri trati, sa mozete "pohrat" pri stavbe takychto trati. Mozno by sa dala postavit kazda trat v dvoch verziach. Easy a hard. To uz necham na vas.

[QUOTE=Kirk1;255377]nemôžem ich dať na ftp lebo mi to nejde:cry[/QUOTE]
ked kliknes na tento link, tak co sa stane? ftp://195.80.178.195
jrx (1880)|1.6.2009 18:49
Někdy je dobrá věc dělat na tratí i "alternativní cesty". Dejme tomu že máme nějaký skok, docela náročný na provedení a jistý hráč s rankem 750 000 ho neskočí. Místo toho, aby spadl ale někde do vody nebo do trávy, spadne na alternativní cestu, která ho stejně jako cesta za tím skokem dovede k dalšímu CP byť pomaleji. :) To se hodí i v Cupu, člověk má pak pořád šanci na umístění a nemusí to hned vzdávat.
Kirk1 (850)|1.6.2009 18:51
[QUOTE=miCHi;255365]Tak jsem opět něco postavil...snažil jsem se aby to bylo co nejlíp sjízdné. Zkuste projet:[/QUOTE]
Imho :thumb aj keď tam trochu postrádam viacej značena a to že to majú byť jednoduché trate neznamená že majú byť "holé":notsure ja by som ju trochu oživil nejakými .... ozdobami:D

[QUOTE=EditorPO;255379]Robim s game servermi ...[/QUOTE]
Úplný súhlas :thumb

[QUOTE=EditorPO;255379]ked kliknes na tento link, tak co sa stane? ftp://195.80.178.195[/QUOTE]
HALELUJA HALELUJA HALELUJA neviem ako si to ale doteraz pokaždé keď som to nahodil tak že nemám neviem čo ale to už je minulosť:D:thumb
jrx (1880)|1.6.2009 18:54
[QUOTE=miCHi;255365]Tak jsem opět něco postavil...snažil jsem se aby to bylo co nejlíp sjízdné. Zkuste projet:[/QUOTE]

Jednoduchá trať by měla být jednoduchá na projetí, né pár placatých zatáček :) Na mě možná málo eye-candy :) Ale já taky nejsem zrovna nejlepší stavitel a nerad bych nějak kritizoval něčí práci
EditorPO (2819)|1.6.2009 19:03
A este mam jeden poznatok. Je napriklad usek, nejaky skok s dopadom na plosinu. Je na to potreba urcitu rychlost, inak clovek nedoskoci. Nestavajte tie doskoky v extremnej vzdialenosti, aby nebolo az tak tazke dopadnut na plosinu. A ked clovek nahodou nedoskoci a vrati sa na posledny CP, tak aby sa to z toho CP aj dalo dostatocne rozbehnut a skocit. Pretoze teraz je na serveri jedna mapa, kde sa to z posledneho CP jednoducho neda. Kym na to hrac pride, ze musi ist celu trat od zaciatku, tak je polovica kola prec.
A extrem je, ze ked sa vybura po uspesnom doskoku na nejakej inej zakrute, tak ho to vracia na CP pred tym hnusnym skokom, s ktorym sa tak trapil.


Edit: prave je na serveri ca 15 hracov, tak tam mozete ist a pozriet sa, ze kedy zacnu odchadzat hraci :-)
miCHi (277)|1.6.2009 19:19
[QUOTE=Kirk1;255377]Už som to písal vyššie ja chcem replaye:thumb

A teraz k tým tratiam konečne som sa dostal k LoGi-ho tratiam myslím že všetky z "nations" sú na servery ale ak moja maličkosť môže do toho prehovoriť chcel by som pridať na server tieto trate z balíka "United" myslím že sú plne zjazdné pre všetky kategórie jazdcov počnúc tými najmenejskúsenými po semiprofesionálov jedná sa o tieto trate:

Laura
E 55
Sparing
Like the _skillers_
Jeu de terre
[/SIZE][/QUOTE]

Už sem to psal Edimu a tratě jsou na ftpku, snad budou i co nejdřív na serveru :)

Ps: Už jste někdo zkusili tu moji trať ?
Deee-aN (3834)|1.6.2009 19:20
[QUOTE=EditorPO;255397]
Edit: prave je na serveri ca 15 hracov, tak tam mozete ist a pozriet sa, ze kedy zacnu odchadzat hraci :-)[/QUOTE]
Tam bych se znovu přimluvil za nucení lidí do hodnocení právě ježděné/projeté tratě.
Kirk1 (850)|1.6.2009 19:27
[QUOTE=Deee-aN;255407]Tam bych se znovu přimluvil za nucení lidí do hodnocení právě ježděné/projeté tratě.[/QUOTE]
Ozaj nedá sa tam niekde na servery dať neaká hláška alebo niečo podobné kde by sa nabádal hráč aby nezabudol ohodnotiť trať či sa mu páčila alebo nie viem že je tam Karma ale tú imho skoro nik nevyužíva alebo niektorý ani nevedia načo to slúži a že sa s tým dá manipulovať.

@Michi vyššie
CommanderZ (512)|1.6.2009 19:27
[QUOTE=LoGi.CZE;255295]Jak už jsem psal, já, jakožto jezdec, pohybující se v TM už nějakej ten pátek, mam radši tratě, kde je jasně vidět cesta od startu, po cíl a nemusim čekat kdejaký záludnosti. Takovýhle tratě jsou spíš 4Fun a se závoděním nemají nic společnýho. U tvojí trati se o plynulosti moc hovořit nedá.. Třeba úvodní skok - je tam sice cedule jak kráva WARNING, ale, když je tam obrovskej kopec, kterej tě nakopne až do.., tak je tam ta zatáčka opravdu nevhodně zvolená. Takovýhle věci se dají udělat v MediaTrackeru, jako Text vloženej přímo do závodu a můžeš tam třeba hodit "BRZDI!". Další taková část je ta, kdy se skáče na platformu, kde je milion šipek směřujících doleva - stačily by dvě-tři. Pak se proskakuje CP a dopadá do protisvahu, kde mi to 4x z 10 případů zabugovalo a vykoplo až kamsi.. Dále pak seskok z platformy do zatáčky neni pravý ořechový a ani mi to nepřišlo moc dobře označený. Dále pak díra - to je věc, která mě neskutečně vytáčí - sjezd, kde mam určitou rychlost a nevidim před sebe a najednou LUP! - díra... Pak tam byla tušim poslední zatáčka střihnutá , jakoby vracečka - použít delší díle na výjezdu, neměl bych k ní námitek. Celkově se mi ta trať, pardon, nelíbila a opět řikám, že pokud chcete opravdu závodit a nejen stavět tratě typu, "Kdo vyletí v první zatáčce, je lama", tak byste k tomu měli stavět i odpovídající tratě. Děkuji za váš čas, při přečtení tohoto komentáře. Psáno na záchodě, v dlouhé chvíli.. :-D[/QUOTE]

Diky za kritiku. Tvrdou zachodovou, ale prece :)


Muzete se prosim kouknout na prilozenou mapu. Je to zatim jen nahrubo, neco jako ta DeaNoob. Zadne eyecandy zatim.

Zkusil jsem se poucit a udelat to plynulejsi a prehlednejsi. Dejte prosim vedet, jestli se to povedlo (a jestli je dostatecne jezdecky zajimava). Diky

[QUOTE]Jednoduchá trať by měla být jednoduchá na projetí, né pár placatých zatáček Na mě možná málo eye-candy Ale já taky nejsem zrovna nejlepší stavitel a nerad bych nějak kritizoval něčí práci[/QUOTE]

Vzdyt rikal, ze je to jen koncept.

[QUOTE]Jednoduchá trať by měla být jednoduchá na projetí, né pár placatých zatáček Na mě možná málo eye-candy Ale já taky nejsem zrovna nejlepší stavitel a nerad bych nějak kritizoval něčí práci[/QUOTE]

Za jednoducho mapu povazuji takovou, kterou projedu na poprve, je jedno, s jakym casem.
Deee-aN (3834)|1.6.2009 19:36
[QUOTE=miCHi;255365]Tak jsem opět něco postavil...snažil jsem se aby to bylo co nejlíp sjízdné. Zkuste projet:[/QUOTE]
Je otázka nakolik budou sjízdné ty vracáky pro lidi 750k...:notsure. Jinak ta mapa neurazí, ale ani nenadchne. Působí trochu nedokončeným dojmem. A to nemluvím o jen o prázdném okolí (vím, není to pro jízdu samotnou podstatné, ale obal prodává...). Hlavně bych dodělal ty běhací šipky na mantinelech a když už ne všude, tak aspoň na těch malých segmentech mezi velkými, už "šipkujícími" (:D).
Tys mi s tím Nelsonem dal :mistake:D. Schválně, pánové, kdo se ještě chytil?

EDIT: co je to eye-candy?:notsure
Kirk1 (850)|1.6.2009 19:43
[QUOTE=Deee-aN;255417]Tys mi s tím Nelsonem dal :mistake:D. Schválně, pánové, kdo se ještě chytil?[/QUOTE]
Neviem o čom hovoríš:notsure
[QUOTE=Deee-aN;255417] EDIT: co je to eye-candy?:notsure [/QUOTE]
Asi vypúlené oči:D:D:D
Deee-aN (3834)|1.6.2009 19:52
[QUOTE=CommanderZ;255412]
Zkusil jsem se poucit a udelat to plynulejsi a prehlednejsi. Dejte prosim vedet, jestli se to povedlo (a jestli je dostatecne jezdecky zajimava). Diky
Za jednoducho mapu povazuji takovou, kterou projedu na poprve, je jedno, s jakym casem.[/QUOTE]
IMHO mnohem lepší než ta první.:thumb Teď to bylo napínavé a zajímavé místo frustrující a otravné. Jen to sloupořadí na tom kopci je docela nepříjemné překvápko. IMHO tam bude končit pravidelně 95%lidí nezávisle na tom, jak dobře budou mapu znát. Ale jinak dobré.
[QUOTE=Kirk1;255420]Neviem o čom hovoríš:notsure
[/QUOTE]
Nelson u falešného cíle...:)
jrx (1880)|1.6.2009 20:00
[QUOTE=Deee-aN;255417]
EDIT: co je to eye-candy?:notsure [/QUOTE]

oční-cukroví :D Né, takový výraz znamenající něco jako "balzám na oči"

[quote]Nelson u falešného cíle...[/quote]

HA HA
Kirk1 (850)|1.6.2009 20:04
[QUOTE=CommanderZ;255412]Muzete se prosim kouknout na prilozenou mapu. Je to zatim jen nahrubo, neco jako ta DeaNoob. Zadne eyecandy zatim.[/QUOTE]
:thumb o 100% lepšia ako tá predtým mne osobne sa páči a aj tie stĺpy na tom kopci by som tam nechal.
[QUOTE=Deee-aN;255424]Nelson u falešného cíle...:)[/QUOTE]
:mistake Tak toho som si ale vôbec nevšimol :thumb:D

@miCHi potom už iba detaily tie šipky a podobné panely visia vo vzduchu imho ok a trochu by som to okrášlil.
CommanderZ (512)|1.6.2009 20:30
Diky za pozitivni slova :)

[QUOTE]Jen to sloupořadí na tom kopci je docela nepříjemné překvápko[/QUOTE]

To bude oznacene a navic...sloupy nezabiji, jen cloveka o par vterin zpomali. Puvodne tam byly diry :D

EDIT: Da se nekde postavit separatne takovy den modry pokryv zeme, kterym se tam vyplnuji haly?
jrx (1880)|1.6.2009 20:34
[QUOTE=CommanderZ;255438]Da se nekde postavit separatne takovy den modry pokryv zeme, kterym se tam vyplnuji haly?[/QUOTE]

Ne, ale můžeš nad to místo kde to chceš, umístit takovou tu rovnou bílou střechu 1x1, někde hodně vysoko kde nepujde vidět :)
Deee-aN (3834)|1.6.2009 20:45
[QUOTE=CommanderZ;255438]
To bude oznacene a navic...sloupy nezabiji, jen cloveka o par vterin zpomali. Puvodne tam byly diry :D
[/QUOTE]
Pár vteřin znamená prohraný závod...:)

EDIT: tak jsem si trochu pohrál s noobem a zesložitil ho. Jen si nejsem jistý, jestli je to ještě pořád noobish :notsure
CommanderZ (512)|1.6.2009 21:31
[QUOTE]Pár vteřin znamená prohraný závod...[/QUOTE]
Trosku jsem zmenil konfiguraci tech sloupku, takze se jim da lepe vyhnout. Navic tam jsou tri varujici cedule jako krava. Jestli se tomu i pres to nevyhnes, tak si vyhrat nezaslouzis :)

[QUOTE]Ne, ale můžeš nad to místo kde to chceš, umístit takovou tu rovnou bílou střechu 1x1, někde hodně vysoko kde nepujde vidět [/QUOTE]
Toho jsem si vsim, ale nestoji mi to za to. Ona ta maximalni vyska neni zas tak vysoko.

Jinak tady je verze i s ocnim cukrovim. Jinych zmen je tam velice malo (mozna jenom ty sloupky).

EDIT:

[QUOTE]EDIT: tak jsem si trochu pohrál s noobem a zesložitil ho. Jen si nejsem jistý, jestli je to ještě pořád noobish [/QUOTE]

Dojel jsem to na poprve bez problemu, jen jsem jel spis jak pinballova kulicka nez formulka :) Obzvlat v te prvni pulce, kde je hafo tech nezvyklych barevnych sipek (vzycky jsem cumel na sipku a premyslel kam ukazuje...a hle, obrubnik). Zadne misto, kde by se to dalo fatalne pokazit tam snad neni (a nebo by to clovek musel zkonit opravdu hodne).
Deee-aN (3834)|1.6.2009 22:00
[QUOTE=CommanderZ;255464] Jestli se tomu i pres to nevyhnes, tak si vyhrat nezaslouzis :)
[/QUOTE]
Já si to ohlídám, ale o mě až tak dalece nejde...:p:D. Jinak IMHO dobrý a pokud někdo neobjeví nějaký cut, tak si myslím, že by to mohlo moct na server (po přejmenování).
LoGi.CZE (206)|1.6.2009 23:02
Zejtra udělam jukykuky :-)
LoGi.CZE (206)|2.6.2009 18:50
Zatim projeto:
- BoneSplitter
- DeeeNoob001
Projížděl sem to na notebooku, tak tam nějaká ta setinka/sekunda navíc ještě půjde ukrojit.
Edit: Ten cut sem zapomněl napsat :-) Ale je v replayi :-)
miCHi (277)|2.6.2009 18:51
BoneSplitter 0.2

aha tak Logi byl rychlejsi :)
LoGi.CZE (206)|2.6.2009 19:08
Další várka. :-)
- GT1
- SansInteredit
- NiteLife
CommanderZ (512)|2.6.2009 19:28
Hmm, to me mohlo napadnout :mistake

No co, prikladam opravenou verzi.

Jinak za replaye dekuju. Na vasi jizdu je fakt radost se divat :p

Jak delate to, ze v zatackach klouzete? ja at delam co delam, tak mi ta formulka sedi jak pribita.

[QUOTE]po přejmenování[/QUOTE]

Co presne tim myslis?
LoGi.CZE (206)|2.6.2009 19:31
[QUOTE=CommanderZ;255762]Jak delate to, ze v zatackach klouzete? ja at delam co delam, tak mi ta formulka sedi jak pribita.[/QUOTE]

http://forum.trackmania.cz/viewtopic.php?t=340&highlight=slidov%E3%B1n%E3%AD
Deee-aN (3834)|2.6.2009 19:34
[QUOTE=CommanderZ;255762]
Co presne tim myslis?[/QUOTE]
Dát jí na začátek
CommanderZ (512)|2.6.2009 20:35
Tak tady to je (uz doopravdy).

EDIT: Ted koukam ze se neulozily stiny

EDIT2: Uz by to melo byt opravene

[QUOTE]http://forum.trackmania.cz/viewtopic...v%E3%B1n%E3%AD[/QUOTE]

Diky, vyzkousim.
jrx (1880)|2.6.2009 21:09
Zdravím. Pracuji zrovna na další verzi své mapy s nečekaným názvem NiteLife II :D Trať se bude nést ve stejném duchu jako první verze, ovšem budu se snažit nalézt nějaký vhodný kompromis mezi tratí která nebude moc náročná na projetí, ale zároveň nebude nudná. Přikládám nějaké screeny které vám samozdřejmě nic neřeknou o vzhledu trati, ale aspoň vypadají pěkně :D (chtěl jsem to auto blurovat v PS, ale dopadlo to blbě. Zítra si s tím pohraju.)
Deee-aN (3834)|2.6.2009 23:14
@ jiri: pěkný fotky, dej je do galerie Společenské skupiny.

@ všichni: nechci vás nudit dirtem (nebo spíš hybridem), ale potřeboval bych zkouknout jednak ten úvod a hlavně, jestli je funkční ten kamerový efekt na konci :). Díky! (jo, a není problém z toho udělat , pokud vám to bude připadat schůdné)
LoGi.CZE (206)|3.6.2009 12:08
Hezká Dirt trať, sice některý místa jsou dost zákeřný, ale jako celek, to působí sjízdně. Akorát konec by moh někdy bugovat, jinak by to byl jeden z adeptů na turnaje :-)
Přikládam replay, zajetej v dlouhé chvíli ve škole :-D
Deee-aN (3834)|3.6.2009 12:16
[QUOTE=LoGi.CZE;255919]Hezká Dirt trať, sice některý místa jsou dost zákeřný, ale jako celek, to působí sjízdně. Akorát konec by moh někdy bugovat, jinak by to byl jeden z adeptů na turnaje :-)
Přikládam replay, zajetej v dlouhé chvíli ve škole :-D[/QUOTE]
Který místa jsou zákeřný?;):) Myslíš, že je teda lepší tam tyhle kamerové efekty nedávat?:notsure
LoGi.CZE (206)|3.6.2009 13:00
Třeba ta zatáčka před a po loopu a celej ten loop mi tam nějak moc neseděl.. Na hlíně těch pár 90° zatáček, kdy člověk nenajde v rychlosti ideální stopu :-) Po tý zatáčce po loopu do kopce je taky né moc čekaná zatáčka. Pak je tam seskok na hlínu, kde je, podle mě, dílek navíc, kterej tě může rozhodit. Spíš bych tam dal dílek 5-5-1 ;-) A na ty klopený nájezdy a výjezdy používej 4-1-4/5, protože 4-1-2/3, jsou moc kopající :-)
Jo a na konci se spíš jedná o ten skok, ale vlastně zároveň i o tu kameru. Ten dílek, použitej k odrazu, má tendenci bugovat a ten dopad neni taky zrovna ideál :-)
Deee-aN (3834)|3.6.2009 15:34
[QUOTE=LoGi.CZE;255938]Třeba ta zatáčka před a po loopu a celej ten loop mi tam nějak moc neseděl.. Na hlíně těch pár 90° zatáček, kdy člověk nenajde v rychlosti ideální stopu :-) Po tý zatáčce po loopu do kopce je taky né moc čekaná zatáčka. Pak je tam seskok na hlínu, kde je, podle mě, dílek navíc, kterej tě může rozhodit. Spíš bych tam dal dílek 5-5-1 ;-) A na ty klopený nájezdy a výjezdy používej 4-1-4/5, protože 4-1-2/3, jsou moc kopající :-)
Jo a na konci se spíš jedná o ten skok, ale vlastně zároveň i o tu kameru. Ten dílek, použitej k odrazu, má tendenci bugovat a ten dopad neni taky zrovna ideál :-)[/QUOTE]
Nejdřív ti poděkuju za komentář.:thumb:) A pak na něj budu reagovat...:p
Na úvod: nesnažím se mapy stavět tak, aby se daly celé projet na plný plyn.
Líbí se mi, když je občas potřeba přibrzdit. To jsou ty 90°-ky a i 180°-ky na vyvýšené šotolině a občas i bez "zábradlí". Tam se oddělí zrno od plev a pokud to někdo neprojede ani napopáté, bude problém někde jinde. Je to naprosto běžný prvek. Stejně tak pravé úhly a vracáky na úrovni země. Už jsem viděl i pár map, kde bylo skoro jen tohle, ale to už je na palici...:stupid:runaway:D
Co se zatáček kolem loopu týče, po té před loopem jsou boosty, takže ho každý projede, i kdyby mu ta zatáčka nevyšla optimálně. Zatáčka za loopem je možná trochu oříšek, ale nejpozději napotřetí jí musí většina lidí projet.
Tu další pasáž jsem předělal až po ten skok, je to trochu plynulejší. Použil jsem ty mírnější klopené nájezdy i když mě osobně nevadí ani ty ostřejší.
Odstranil jsem tu kameru na konci. Ať tam radši není, než aby to dělalo někomu problémy. Mě se někdy stávalo, že barevný efekt od tvůrce mapy mi rozhodil barvy tak, že jsem musel hru restartovat. Se závěrečným skokem hýbat nebudu. Rotace v letu se dá regulovat a pokud člověk správně trefí odraz, do cíle se dostane.
Ještě jednou díky za připomínky a připojuji upravenou verzi.

EDIT: BTW, co byste řekli na příštím turnaji tomuhle krátkému dvoukolovému dirtu?
Kirk1 (850)|3.6.2009 19:47
Vážený stavitelia chcem vás poprosiť a to nie iba ja ale pripája sa aj miCHi a Elpsycho aby ste v čo najväčšej miere pokiaľ je to možné obmedzili vkladanie svetla (teda mám na mysli tie svetelne panely čo aj cez noc ale aj cez deň svietia) do vašich tratí najmä pri týchto tratiach väčšine hráčov padá fps na nehrateľné (napr. ja som mal včera okolo 20-21 a miCHi myslím že okolo 17-19 čo je už nehrateľné na druhú :D a to sa neda povedať že by som mal nejakú slabučkú GK) väčšinou je to u tratí ktoré su stavané v noci - cez deň nič podobné zatiaľ nebolo až tak markantne zaznamenané.

Ďakujeme. :thumb
jrx (1880)|6.6.2009 14:48
Zdravím. Zde můžete ochutnat něco z mé "nové" tratě NiteLife II. Jen bych rád upozornil, že trať není dokončená a asi ani nebude. Zhruba někde za tím wallridem a následným průjezdem tím "potrubím" či jak to nazvat, je trať jen provizorně dostavěna aby šlo dojet do cíle. Důvod je ten, že mi jaksik docházejí nápady jak udělat trať co nejvíce zábavnou a také ten, že tento koncept trati je docela graficky náročný. Pokud jste hráli první verzi, nemohli jste si nevšimnout pěkné řádky světel a pokusů o přechod světlo/tma (což jsem měl v plánu i s druhou tratí). Nerad bych aby došlo k propadům FPS na méně výkonných sestavách hráčů. Bohužel světla, tabule, budovy a voda k té trati prostě od začátku patří, takže udělat jen holou trať bez "očního cukroví" se mi vážně nechce.
jrx (1880)|12.6.2009 16:19
Tak jsem tu zase a s novou tratí. :) Wallridy, loopy, rychlost a nechybí ani shw reklama. Snad nebude příliš lehká ani těžká (pro 750k jezdce), ztratit se snad neztratí nikdo.
CommanderZ (512)|12.6.2009 16:40
Tam pres ty dvoje sipky se ma jet proti smeru tech sipek(turba)? Nejak jsem tam uplne ztraceny.
Deee-aN (3834)|12.6.2009 16:45
[QUOTE=Jiri@tncm;258804]Tak jsem tu zase a s novou tratí. :) Wallridy, loopy, rychlost a nechybí ani shw reklama. Snad nebude příliš lehká ani těžká (pro 750k jezdce), ztratit se snad neztratí nikdo.[/QUOTE]
Jsi říkal, že se k tomu nedostaneš...:notsure;):D. Vypadá to hezky, ale budeš k tomu asi muset udělat GPS. Na prvním wallridu nevím, kam mám jet...:(.

@ ostatní: vidíte všichni billboardy SHW?
jrx (1880)|12.6.2009 16:47
[QUOTE=Deee-aN;258812]vidíte všichni billboardy SHW?[/QUOTE]

Tak doufám že jo. A asi udělám GPS, nebo blbuvzdorné značení :D
Deee-aN (3834)|12.6.2009 16:54
[QUOTE=Jiri@tncm;258813]Tak doufám že jo. A asi udělám GPS, nebo blbuvzdorné značení :D[/QUOTE]
Jak říkávám: dělej to pro Američany ;) (rozuměj - pro blbce). Když to pochopí Amík, tak pak už každej...:)
Richmond (8084)|12.6.2009 17:05
No nevim, ja to zkousel tak 10x ale stejne jsem ji nedojel :D
Trubo v protismeru sucks - jako kdyby se tam jelo z nejakyho hroznyho krpalu tak budiz, ale na rovine :notsure
Zaskatulkoval bych ji do prumeru s vyssim obsahem zmatenosti (musi se zajet do svinarny, pak zas ke svinarne a tak porad postupne svinarny odhalovat...) - takova nemastna, neslana :shut
jrx (1880)|12.6.2009 17:25


A ty spomalovače tam mají význam, ono ten stadion prostě není nafukovací a mít 600km/h na některých úsecích tratě by nebylo zrovna super. Proto jsem tak přidal ty brzdy, aby auto jelo tak nějak pořád "vhodnou" rychlostí, která umožní snadné projetí dalších úseků tratě.
Deee-aN (3834)|12.6.2009 17:34
Už se mi to povedlo dojet. Ta mapa není špatná, v podstatě se mi líbí, ale... Není pro 750k lidi. Po třetím marném pokusu projet první wallride 95% lidí odejde. Zvlášť když je enter hodí až zpátky na start. Aspoň bych tam přidal nad to ještě jednou tolik, aby ten oblouk bylo širší. Když si vzpomenu, jak jsou lidi zničený z mých IMHO jednodušších wallů... Chtělo by to víc CP. Ty protiturba tam nevadí, když se tam vjede aspoň trochu rozumnou rychlostí, dají se projet. V případě, že se tam někdo vřítí moc rychle, umožní mu průjezd bez toho, aby vyletěl z tratě. Jo a je to už dost dlouhé...:notsure

EDIT: budeš muset vložit GPS přímo do mapy, aby si to mohl každý spustit.
jrx (1880)|12.6.2009 17:42
Ono tam moc míst, kde by se dali přidat CP není. Startování z nich by už nemuselo umožňovat dojet trať. Ale tu je fuk, pro mě to sice náročné není, spíše naopak, ale pro lidi hrající na serveru to asi problémová trať už bude, tedy prostě a jednoduše - nepujde na server :) Až budu mít zase čas, zkusím udělat něco ízy, co projedou i newbies.
CommanderZ (512)|12.6.2009 17:47
Ja to fakt nedojedu :(

Ja si tam v te dlouhatnske zatacce na tom polstari neudrzim dost rychlosti, abych rychle projel to turbo a zvladl ten wall potom. A kdyz uz ho zvladnu, tak se kvuli male rychlosti rozsekam v nasledujicim skoku :(

A checkpotu by to urcite chtelo vic.
jrx (1880)|12.6.2009 17:55
[QUOTE=CommanderZ;258832]A checkpotu by to urcite chtelo vic.[/QUOTE]

No to se lehko řekne. Víc jich tam prostě nenacpu. Kam? Za první loop? Nebude dostatečná rychlost pro projetí toho velkého wallridu... pak je za ním skok, tam cp je, dlooouha zatáčka, další cp a LOOP. Za ním další CP nelze umístit kvůli spomalovačum u vjezdu na nafukovačku. Za nafukovačkou to taky nejde, tam jsou taky spomalovače, kvůli rychlosti, aby se dal projet ten WR a následný nájezd na ten skok přes ty zdi. Další cp, malý wr a další cp. A od tohoto místa je to do cíle brnkačka, 3 zatáčky a jednoduchý loop a šup do cíle. Kam by si teda chtěl dát ten CP :)
Je to prostě takový fullspeed na zručnost, na nějaké odrážení o mantinely a karamboly tam není prostor :) Uznávám, trochu složitělší trať na provedení.
Deee-aN (3834)|12.6.2009 18:14
[QUOTE=Jiri@tncm;258830]Ono tam moc míst, kde by se dali přidat CP není. Startování z nich by už nemuselo umožňovat dojet trať. Ale tu je fuk, pro mě to sice náročné není, spíše naopak, ale pro lidi hrající na serveru to asi problémová trať už bude, tedy prostě a jednoduše - nepujde na server :) Až budu mít zase čas, zkusím udělat něco ízy, co projedou i newbies.[/QUOTE]
Já tohleto znám. Taky jsem kolikrát nechápal, jak je možný, že s touhle mojí IMHO jednoduchou mapou mají všichni problémy. Zas by bylo škoda, aby to zapadlo. Vložil jsi do toho hodně práce a ta mapa se projet dá. Navrhuju tohle: rozšíříš ten první obloukový wallride, přidáš GPS, šipky, odstraníš bannery SHW a na server se to dá na nějakou dobu coby Wallride. Pokud se lidem bude líbit, můžeme jí posléze "povýšit" na . A nebo je ještě jedna varianta: zaregistruješ se tady http://united.tm-exchange.com/ a zde obtížně stravitelné mapy můžeš dávat tam.
Má někdo něco proti umístění upraveného Wallride na server, dejme tomu na 14 dní? Klidně formou SZ.

[QUOTE=Jiri@tncm;258834]No to se lehko řekne. Víc jich tam prostě nenacpu. Kam? Za první loop? Nebude dostatečná rychlost pro projetí toho velkého wallridu... pak je za ním skok, tam cp je, dlooouha zatáčka, další cp a LOOP. Za ním další CP nelze umístit kvůli spomalovačum u vjezdu na nafukovačku. Za nafukovačkou to taky nejde, tam jsou taky spomalovače, kvůli rychlosti, aby se dal projet ten WR a následný nájezd na ten skok přes ty zdi. Další cp, malý wr a další cp. A od tohoto místa je to do cíle brnkačka, 3 zatáčky a jednoduchý loop a šup do cíle. Kam by si teda chtěl dát ten CP :)
Je to prostě takový fullspeed na zručnost, na nějaké odrážení o mantinely a karamboly tam není prostor :) Uznávám, trochu složitělší trať na provedení.[/QUOTE]
Co se CP týče, uvidíme, jak je odolná proti cutům... Na odrážení o mantinely a karamboly není prostor na žádné trati. Pokud to myslíš vážně s dobrým časem, nesmíš si nikde ani šktrnout.
jrx (1880)|12.6.2009 18:56
S tou tratí si pohraju až bude čas zase :D Momentálně je to složité...
grapherX (888)|12.6.2009 19:12
Myslím že ta trať je hodně dobrá. Nedělalo mi problém to projet celé v druhém pokusu. Tvůj rekord jsem sice nepřekonal , ale chyběli mi pouze 2 setiny. :D Ale chválím za trať, dobrá práce
jrx (1880)|12.6.2009 19:14
[QUOTE=grapherX;258849]rekord[/QUOTE]

Ty tomu tak říkáš? :D Ten "rekord" je takové šup šup projetí na vyzkoušení... když jsem to pak hrál tak jsem se dostal do cíle ještě asi o sekundu dříve :D
CommanderZ (512)|12.6.2009 19:17
A co takhle dat pryc ty zpomalovaky? Pak by to mohlo jit lepe.
jrx (1880)|12.6.2009 19:20
[QUOTE=CommanderZ;258851]A co takhle dat pryc ty zpomalovaky? Pak by to mohlo jit lepe.[/QUOTE]

Bez spomalováku to vidím tak na 450 na začátku nafukovačky, 500 na konci, 530 při vjezdu na wallride a to je už celkem hodně pokud to chceš nějak rozumně vybrat a doskočit před ten CP co je za těma zdma po průskoku. Bez spomalení by si tam vhučel takovou rychlostí že by jsi skončil někde za stadiónem :D Je to pohodlnější než 5x to jezdit dokola jen kvůli nalezení té vhodné intenzity brzdění
grapherX (888)|12.6.2009 19:46
Tak mi to nedalo zkusil jsem projet trať ještě jednou a podařilo se mi ji projet za 1:09:73 . :D Rozhodně by ale stálo za vyzkoušení dát pryč ty zpomalováky. Mě osobně tam celkem vadí. Bylo by to rozhodně složitější, ale šlo by to zvládnout. Možná i bez brzdění. ;)
jrx (1880)|12.6.2009 19:54
Koukni se na Logiho replay a podívej se kde až skočil na předposledním CP. Teď odečti spomalovače + samozdřejmě přičti několik desítek km/h navíc kvůli tomu a zkus vypočítat kde by takto zkušený hráč při ještě vyšší rychlosti dopadl... no za, nebo do CP. Už tam není místo. Tu trať ale ještě předělám :)
CommanderZ (512)|12.6.2009 22:16
[QUOTE=Jiri@tncm;258865]Koukni se na Logiho replay a podívej se kde až skočil na předposledním CP. Teď odečti spomalovače + samozdřejmě přičti několik desítek km/h navíc kvůli tomu a zkus vypočítat kde by takto zkušený hráč při ještě vyšší rychlosti dopadl... no za, nebo do CP. Už tam není místo. Tu trať ale ještě předělám :)[/QUOTE]

Problem je v tom, ze cim pomaleji jedes, tim vic te zpomali. A pokud tam nekdo najizdi pomalejsi rychlosti, nez tyjako autor predpokladas, tak se skoro zastavi.
jrx (1880)|12.6.2009 22:32
[QUOTE=CommanderZ;258903]Problem je v tom, ze cim pomaleji jedes, tim vic te zpomali. A pokud tam nekdo najizdi pomalejsi rychlosti, nez tyjako autor predpokladas, tak se skoro zastavi.[/QUOTE]

To není problém, to je schválně. Jinak nevím jak se tam dá jet tak pomalu, že tě to zastaví. Od všech CP se dá startovat a dojet závod, testoval jsem to. Spomalovače jsou za druhým CP a tam je jen obyčejný loop, kus rovinky a jedna taková ta výhybka nebo jak to nazvat...tam se nedá kde zastavit. :) Chce to cvik :D
Deee-aN (3834)|13.6.2009 00:23
[QUOTE=Jiri@tncm;258865]...kde by takto zkušený hráč při ještě vyšší rychlosti dopadl... .[/QUOTE]

[QUOTE=Jiri@tncm;258907].... Chce to cvik :D[/QUOTE]
...náš server je 0-50k...
jrx (1880)|13.6.2009 13:43
[QUOTE=Deee-aN;258920]...náš server je 0-50k...[/QUOTE]

A tím naražíš na...? Však ta mapa stejně nebude na server :)
Deee-aN (3834)|13.6.2009 14:12
[QUOTE=Jiri@tncm;258996]A tím naražíš na...? Však ta mapa stejně nebude na server :)[/QUOTE]
Tím narážím na to, že nemůžeme brát LoGi ho jako měřítko. Úroveň jeho schopností a zkušeností je oproti běžnému návštěvníkovi našeho serveru jako z jiné planety. Běžný návštěvník našeho serveru bude mít problém se dostat za ten první wallride tak, jak tam teď je. Zkusí to třikrát a půjde někam na Nadeo server.
Co se umístění té mapy na server, já bych se tomu po určitých úpravách nebránil.
CommanderZ (512)|13.6.2009 15:36
Prikladam 3. verzi (o predchozi jsem 2-krat prisel) sve nove mapy.

Doufam,ze lidem s drevenymi kompy nebude delat problem framerate.
grapherX (888)|13.6.2009 15:51
to CommanderZ: :thumb tak tato trať se mi hodně líbí. Nemám proti ní žádnou výtku. Jenom pochvala. ;)
miCHi (277)|13.6.2009 17:20
[QUOTE=CommanderZ;259013]Prikladam 3. verzi (o predchozi jsem 2-krat prisel) sve nove mapy.

Doufam,ze lidem s drevenymi kompy nebude delat problem framerate.[/QUOTE]

Pekna...
jrx (1880)|13.6.2009 17:41
Pěkná, jen by to chtělo uložit již s vypočtenými stíny. :)
Deee-aN (3834)|13.6.2009 18:12
[QUOTE=CommanderZ;259013]Prikladam 3. verzi (o predchozi jsem 2-krat prisel) sve nove mapy.

Doufam,ze lidem s drevenymi kompy nebude delat problem framerate.[/QUOTE]
IMHO moc pěkný! :thumb Jen mě napadlo, že by se to mohlo jmenovat Catacombz, když je to od commz.;):p:D
LoGi.CZE (206)|13.6.2009 19:27
Pěkná, ale sem na tu mapu asi moc rychlej.. Na konci skoro vykočim na tu cestu nade mnou :-D
Kirk1 (850)|13.6.2009 22:33
[QUOTE=CommanderZ;259013]Prikladam 3. verzi (o predchozi jsem 2-krat prisel) sve nove mapy.

Doufam,ze lidem s drevenymi kompy nebude delat problem framerate.[/QUOTE]
:thumb pekná ale dá sa cutnut viz replay (svoj zrak upierajte na cut nie na to hrozne soferovanie:D)
LoGi.CZE (206)|13.6.2009 23:25
Tim cutem je to přesně o 3 vteřiny rychlejší, než po platformách. Dá se to vyřešit dílkem 5-5-1.
Kirk1 (850)|14.6.2009 10:18
[QUOTE=miCHi;259102]Je tohle cut?[/QUOTE]
Tá vývrtka je cool ale či ti to pomôže alebo nie tak to asi posúdi lepšie Logi neviem či si rýchlejší keď takto skočíš alebo nie :notsure
LoGi.CZE (206)|14.6.2009 10:33
Určitě to neni rychlejší.. :-)
miCHi (277)|14.6.2009 10:35
[QUOTE=Kirk1;259106]Tá vývrtka je cool ale či ti to pomôže alebo nie tak to asi posúdi lepšie Logi neviem či si rýchlejší keď takto skočíš alebo nie :notsure[/QUOTE]

Rychlejsi nejsem, jen me zajima, jestli se to da brat jako cut
Kirk1 (850)|14.6.2009 10:47
[QUOTE=miCHi;259113]Rychlejsi nejsem, jen me zajima, jestli se to da brat jako cut[/QUOTE]
Keď nemáš rýchlejší čas tak myslím že nie:notsure
LoGi.CZE (206)|14.6.2009 11:13
Cut = ShortCut, tudíž se to opravdu za zkratku považovat nedá.
CommanderZ (512)|14.6.2009 22:33
Ohledne podvadeni vam kreativita rozhodne nechybi :)

[QUOTE]Pěkná, jen by to chtělo uložit již s vypočtenými stíny. [/QUOTE]

A jak proboha. At dam Kladivo->Prepocitat stiny, nebo je necham prepocitat pri ukladani, tak to tam stejne vzdycky skoci :(

[QUOTE]Jen mě napadlo, že by se to mohlo jmenovat Catacombz, když je to od commz.[/QUOTE]

L33t-speak je pro deti.

[QUOTE]Pěkná, ale sem na tu mapu asi moc rychlej.. Na konci skoro vykočim na tu cestu nade mnou :-D[/QUOTE]

Povedlo se ti to tam napalit do te horni trati? (nemyslim to zle, myslim: je treba to upravit? Rozhodne nechci, aby to rychle hrace nejak trestalo).

[QUOTE] pekná ale dá sa cutnut viz replay (svoj zrak upierajte na cut nie na to hrozne soferovanie)[/QUOTE]

Ou :mistake , v priloze opraveno.

[QUOTE]Tim cutem je to přesně o 3 vteřiny rychlejší, než po platformách. Dá se to vyřešit dílkem 5-5-1.[/QUOTE]

Hmm, i na ten 5-5-1 se da z boku vyjet (i kdyz by to asi znamenalo uz moc velke zpomaleni). Trozku jsem to tam radsi posunul do vysky.

Jen se mi nepodarilo prijit na nejaky deterministicky zpusob, tak dostat kameru pod tu strechu, takze vzdycky musim cast haly vybourat, abych se tam dostal :P

[QUOTE]Je tohle cut?[/QUOTE]

U tohohle jsem se dost dlouho smal. Fakt sila :D

Ale myslim, ze to nema cenu opravovat. Kdyztak tam vedle toho checkpointu muzu vrazit nejakou krabici nebo tak neco.

[QUOTE]Cut = ShortCut, tudíž se to opravdu za zkratku považovat nedá.[/QUOTE]

LongCut? :)


Jinak diky za pozitivni ohlas, vazim si toho.
Deee-aN (3834)|14.6.2009 23:07
[QUOTE=CommanderZ;259222]
L33t-speak je pro deti.
[/QUOTE]
Měl jsem tam u toho dost smajlíků.
Kirk1 (850)|15.6.2009 22:13
Keďže v nedeľu a aj dnes nejde náš server tak som sa trochu pohral s nejakou traťou nie je dokončena na 100% chcem len vedieť či tam mám nechať tu plošinku viz obr. alebo nie.:notsure No ešte ju musim potom došperkovať nejakými kamerami a ozdobami a pod. Myslím že názov je výstižny a je pre L lebo sa mi pači jeho jazda :D (prosím nekomentovať;))
Deee-aN (3834)|15.6.2009 23:10
[QUOTE=Kirk1;259534]Keďže v nedeľu a aj dnes nejde náš server tak som sa trochu pohral s nejakou traťou nie je dokončena na 100% chcem len vedieť či tam mám nechať tu plošinku viz obr. alebo nie.:notsure No ešte ju musim potom došperkovať nejakými kamerami a ozdobami a pod. Myslím že názov je výstižny a je pre L lebo sa mi pači jeho jazda :D (prosím nekomentovať;))[/QUOTE]
IMHO zatím pěkné.
BTW, pěkné bannery...;)
Kirk1 (850)|15.6.2009 23:23
[QUOTE=Deee-aN;259553]BTW, pěkné bannery...;)[/QUOTE]
Ale ono tam mali byť všade tieto prečo to nefunguje však som to sťahoval odtiaľto a ten veľky 3x3 tamje alebo nie:(
Deee-aN (3834)|15.6.2009 23:31
[QUOTE=Kirk1;259554]Ale ono tam mali byť všade tieto prečo to nefunguje však som to sťahoval odtiaľto a ten veľky 3x3 tamje alebo nie:([/QUOTE]
Ne-e...:o
Ve vlákně s bannerama klikneš pravým na odkaz a zvolíš "Kopírovat adresu odkazu" a to potom vložíš do URL v TMF.
Kirk1 (850)|15.6.2009 23:39
[QUOTE=Deee-aN;259558]Ne-e...:o
Ve vlákně s bannerama klikneš pravým na odkaz a zvolíš "Kopírovat adresu odkazu" a to potom vložíš do URL v TMF.[/QUOTE]
Ok zajtra sa s tým pohrám Imho čo ta plošina odstrániť alebo nechať:notsure
Deee-aN (3834)|15.6.2009 23:44
[QUOTE=Kirk1;259559]Ok zajtra sa s tým pohrám Imho čo ta plošina odstrániť alebo nechať:notsure[/QUOTE]
IMHO tě za ní nepochválej (:D), ale mě nevadí. Mám se rozšlehat tam nebo někde jinde...:mistake:D.
EditorPO (2819)|16.6.2009 01:51
[QUOTE=Deee-aN;259558]Ne-e...:o
Ve vlákně s bannerama klikneš pravým na odkaz a zvolíš "Kopírovat adresu odkazu" a to potom vložíš do URL v TMF.[/QUOTE]
Tak mi napadlo, ci sa nedaju do lokatora linkovat obrazky, ktore su tu na fore. Asi je to stabilnejsie a trvacnejsie z pohladu casoveho horizontu, ako to davat na ten freehosting (nepoznam ho, ale ziaden freehosting nie je 100%). Mohlo by sa to vyskusat.

http://www.svethardware.cz/forum/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=5358

Uz len ked pozriete na linky obrazkov, tak je tam slovo "imghost" :)


http://www.svethardware.cz/forum/imagehosting/821344a2ff97fa1025.jpg
Deee-aN (3834)|16.6.2009 12:09
[QUOTE=EditorPO;259585]Tak mi napadlo, ci sa nedaju do lokatora linkovat obrazky, ktore su tu na fore. Asi je to stabilnejsie a trvacnejsie z pohladu casoveho horizontu, ako to davat na ten freehosting (nepoznam ho, ale ziaden freehosting nie je 100%). Mohlo by sa to vyskusat.

http://www.svethardware.cz/forum/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=5358

Uz len ked pozriete na linky obrazkov, tak je tam slovo "imghost" :)


http://www.svethardware.cz/forum/imagehosting/821344a2ff97fa1025.jpg
[/QUOTE]
Tak jsem to zkoušel a funguje (teda asi, zkoukněte někdo tu "mapku") ten modře prosvícený odkaz. U ostatních TMF nevezme příponu.
Znamenalo by to, že prostě upnu svůj JPG do vlákna Vlastní tvorba a potom půjdu do Uploadu obrázků, vyberu z něj ten výše zmiňovaný odkaz a vložím ho do Vlastní tvorby. Teď je otázka, jestli to nebude něčemu v rámci fungování serveru vadit a jestli by pak do budoucna bylo možno řešit touto nebo podobnou cestou záležitosti vyžadující lokátor (např. startovní brána s logem SHW atp.)