reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Tvorba vlastních Trackmania map

jrx (1880)|6.6.2009 14:48
Zdravím. Zde můžete ochutnat něco z mé "nové" tratě NiteLife II. Jen bych rád upozornil, že trať není dokončená a asi ani nebude. Zhruba někde za tím wallridem a následným průjezdem tím "potrubím" či jak to nazvat, je trať jen provizorně dostavěna aby šlo dojet do cíle. Důvod je ten, že mi jaksik docházejí nápady jak udělat trať co nejvíce zábavnou a také ten, že tento koncept trati je docela graficky náročný. Pokud jste hráli první verzi, nemohli jste si nevšimnout pěkné řádky světel a pokusů o přechod světlo/tma (což jsem měl v plánu i s druhou tratí). Nerad bych aby došlo k propadům FPS na méně výkonných sestavách hráčů. Bohužel světla, tabule, budovy a voda k té trati prostě od začátku patří, takže udělat jen holou trať bez "očního cukroví" se mi vážně nechce.
jrx (1880)|12.6.2009 16:19
Tak jsem tu zase a s novou tratí. :) Wallridy, loopy, rychlost a nechybí ani shw reklama. Snad nebude příliš lehká ani těžká (pro 750k jezdce), ztratit se snad neztratí nikdo.
CommanderZ (512)|12.6.2009 16:40
Tam pres ty dvoje sipky se ma jet proti smeru tech sipek(turba)? Nejak jsem tam uplne ztraceny.
Deee-aN (3834)|12.6.2009 16:45
[QUOTE=Jiri@tncm;258804]Tak jsem tu zase a s novou tratí. :) Wallridy, loopy, rychlost a nechybí ani shw reklama. Snad nebude příliš lehká ani těžká (pro 750k jezdce), ztratit se snad neztratí nikdo.[/QUOTE]
Jsi říkal, že se k tomu nedostaneš...:notsure;):D. Vypadá to hezky, ale budeš k tomu asi muset udělat GPS. Na prvním wallridu nevím, kam mám jet...:(.

@ ostatní: vidíte všichni billboardy SHW?
jrx (1880)|12.6.2009 16:47
Tak doufám že jo. A asi udělám GPS, nebo blbuvzdorné značení :D
Deee-aN (3834)|12.6.2009 16:54
Jak říkávám: dělej to pro Američany ;) (rozuměj - pro blbce). Když to pochopí Amík, tak pak už každej...:)
Richmond (8084)|12.6.2009 17:05
No nevim, ja to zkousel tak 10x ale stejne jsem ji nedojel :D
Trubo v protismeru sucks - jako kdyby se tam jelo z nejakyho hroznyho krpalu tak budiz, ale na rovine :notsure
Zaskatulkoval bych ji do prumeru s vyssim obsahem zmatenosti (musi se zajet do svinarny, pak zas ke svinarne a tak porad postupne svinarny odhalovat...) - takova nemastna, neslana :shut
jrx (1880)|12.6.2009 17:25


A ty spomalovače tam mají význam, ono ten stadion prostě není nafukovací a mít 600km/h na některých úsecích tratě by nebylo zrovna super. Proto jsem tak přidal ty brzdy, aby auto jelo tak nějak pořád "vhodnou" rychlostí, která umožní snadné projetí dalších úseků tratě.
Deee-aN (3834)|12.6.2009 17:34
Už se mi to povedlo dojet. Ta mapa není špatná, v podstatě se mi líbí, ale... Není pro 750k lidi. Po třetím marném pokusu projet první wallride 95% lidí odejde. Zvlášť když je enter hodí až zpátky na start. Aspoň bych tam přidal nad to ještě jednou tolik, aby ten oblouk bylo širší. Když si vzpomenu, jak jsou lidi zničený z mých IMHO jednodušších wallů... Chtělo by to víc CP. Ty protiturba tam nevadí, když se tam vjede aspoň trochu rozumnou rychlostí, dají se projet. V případě, že se tam někdo vřítí moc rychle, umožní mu průjezd bez toho, aby vyletěl z tratě. Jo a je to už dost dlouhé...:notsure

EDIT: budeš muset vložit GPS přímo do mapy, aby si to mohl každý spustit.
jrx (1880)|12.6.2009 17:42
Ono tam moc míst, kde by se dali přidat CP není. Startování z nich by už nemuselo umožňovat dojet trať. Ale tu je fuk, pro mě to sice náročné není, spíše naopak, ale pro lidi hrající na serveru to asi problémová trať už bude, tedy prostě a jednoduše - nepujde na server :) Až budu mít zase čas, zkusím udělat něco ízy, co projedou i newbies.
CommanderZ (512)|12.6.2009 17:47
Ja to fakt nedojedu :(

Ja si tam v te dlouhatnske zatacce na tom polstari neudrzim dost rychlosti, abych rychle projel to turbo a zvladl ten wall potom. A kdyz uz ho zvladnu, tak se kvuli male rychlosti rozsekam v nasledujicim skoku :(

A checkpotu by to urcite chtelo vic.
jrx (1880)|12.6.2009 17:55
[QUOTE=CommanderZ;258832]A checkpotu by to urcite chtelo vic.[/QUOTE]

No to se lehko řekne. Víc jich tam prostě nenacpu. Kam? Za první loop? Nebude dostatečná rychlost pro projetí toho velkého wallridu... pak je za ním skok, tam cp je, dlooouha zatáčka, další cp a LOOP. Za ním další CP nelze umístit kvůli spomalovačum u vjezdu na nafukovačku. Za nafukovačkou to taky nejde, tam jsou taky spomalovače, kvůli rychlosti, aby se dal projet ten WR a následný nájezd na ten skok přes ty zdi. Další cp, malý wr a další cp. A od tohoto místa je to do cíle brnkačka, 3 zatáčky a jednoduchý loop a šup do cíle. Kam by si teda chtěl dát ten CP :)
Je to prostě takový fullspeed na zručnost, na nějaké odrážení o mantinely a karamboly tam není prostor :) Uznávám, trochu složitělší trať na provedení.
Deee-aN (3834)|12.6.2009 18:14
[QUOTE=Jiri@tncm;258830]Ono tam moc míst, kde by se dali přidat CP není. Startování z nich by už nemuselo umožňovat dojet trať. Ale tu je fuk, pro mě to sice náročné není, spíše naopak, ale pro lidi hrající na serveru to asi problémová trať už bude, tedy prostě a jednoduše - nepujde na server :) Až budu mít zase čas, zkusím udělat něco ízy, co projedou i newbies.[/QUOTE]
Já tohleto znám. Taky jsem kolikrát nechápal, jak je možný, že s touhle mojí IMHO jednoduchou mapou mají všichni problémy. Zas by bylo škoda, aby to zapadlo. Vložil jsi do toho hodně práce a ta mapa se projet dá. Navrhuju tohle: rozšíříš ten první obloukový wallride, přidáš GPS, šipky, odstraníš bannery SHW a na server se to dá na nějakou dobu coby Wallride. Pokud se lidem bude líbit, můžeme jí posléze "povýšit" na . A nebo je ještě jedna varianta: zaregistruješ se tady http://united.tm-exchange.com/ a zde obtížně stravitelné mapy můžeš dávat tam.
Má někdo něco proti umístění upraveného Wallride na server, dejme tomu na 14 dní? Klidně formou SZ.

[QUOTE=Jiri@tncm;258834]No to se lehko řekne. Víc jich tam prostě nenacpu. Kam? Za první loop? Nebude dostatečná rychlost pro projetí toho velkého wallridu... pak je za ním skok, tam cp je, dlooouha zatáčka, další cp a LOOP. Za ním další CP nelze umístit kvůli spomalovačum u vjezdu na nafukovačku. Za nafukovačkou to taky nejde, tam jsou taky spomalovače, kvůli rychlosti, aby se dal projet ten WR a následný nájezd na ten skok přes ty zdi. Další cp, malý wr a další cp. A od tohoto místa je to do cíle brnkačka, 3 zatáčky a jednoduchý loop a šup do cíle. Kam by si teda chtěl dát ten CP :)
Je to prostě takový fullspeed na zručnost, na nějaké odrážení o mantinely a karamboly tam není prostor :) Uznávám, trochu složitělší trať na provedení.[/QUOTE]
Co se CP týče, uvidíme, jak je odolná proti cutům... Na odrážení o mantinely a karamboly není prostor na žádné trati. Pokud to myslíš vážně s dobrým časem, nesmíš si nikde ani šktrnout.
jrx (1880)|12.6.2009 18:56
S tou tratí si pohraju až bude čas zase :D Momentálně je to složité...
grapherX (888)|12.6.2009 19:12
Myslím že ta trať je hodně dobrá. Nedělalo mi problém to projet celé v druhém pokusu. Tvůj rekord jsem sice nepřekonal , ale chyběli mi pouze 2 setiny. :D Ale chválím za trať, dobrá práce
jrx (1880)|12.6.2009 19:14
[QUOTE=grapherX;258849]rekord[/QUOTE]

Ty tomu tak říkáš? :D Ten "rekord" je takové šup šup projetí na vyzkoušení... když jsem to pak hrál tak jsem se dostal do cíle ještě asi o sekundu dříve :D
CommanderZ (512)|12.6.2009 19:17
A co takhle dat pryc ty zpomalovaky? Pak by to mohlo jit lepe.
jrx (1880)|12.6.2009 19:20
Bez spomalováku to vidím tak na 450 na začátku nafukovačky, 500 na konci, 530 při vjezdu na wallride a to je už celkem hodně pokud to chceš nějak rozumně vybrat a doskočit před ten CP co je za těma zdma po průskoku. Bez spomalení by si tam vhučel takovou rychlostí že by jsi skončil někde za stadiónem :D Je to pohodlnější než 5x to jezdit dokola jen kvůli nalezení té vhodné intenzity brzdění
LoGi.CZE (206)|12.6.2009 19:46
grapherX (888)|12.6.2009 19:46
Tak mi to nedalo zkusil jsem projet trať ještě jednou a podařilo se mi ji projet za 1:09:73 . :D Rozhodně by ale stálo za vyzkoušení dát pryč ty zpomalováky. Mě osobně tam celkem vadí. Bylo by to rozhodně složitější, ale šlo by to zvládnout. Možná i bez brzdění. ;)
jrx (1880)|12.6.2009 19:54
Koukni se na Logiho replay a podívej se kde až skočil na předposledním CP. Teď odečti spomalovače + samozdřejmě přičti několik desítek km/h navíc kvůli tomu a zkus vypočítat kde by takto zkušený hráč při ještě vyšší rychlosti dopadl... no za, nebo do CP. Už tam není místo. Tu trať ale ještě předělám :)
CommanderZ (512)|12.6.2009 22:16
Problem je v tom, ze cim pomaleji jedes, tim vic te zpomali. A pokud tam nekdo najizdi pomalejsi rychlosti, nez tyjako autor predpokladas, tak se skoro zastavi.
jrx (1880)|12.6.2009 22:32
To není problém, to je schválně. Jinak nevím jak se tam dá jet tak pomalu, že tě to zastaví. Od všech CP se dá startovat a dojet závod, testoval jsem to. Spomalovače jsou za druhým CP a tam je jen obyčejný loop, kus rovinky a jedna taková ta výhybka nebo jak to nazvat...tam se nedá kde zastavit. :) Chce to cvik :D
Deee-aN (3834)|13.6.2009 00:23
[QUOTE=Jiri@tncm;258865]...kde by takto zkušený hráč při ještě vyšší rychlosti dopadl... .[/QUOTE]

[QUOTE=Jiri@tncm;258907].... Chce to cvik :D[/QUOTE]
...náš server je 0-50k...
jrx (1880)|13.6.2009 13:43
A tím naražíš na...? Však ta mapa stejně nebude na server :)
Deee-aN (3834)|13.6.2009 14:12
Tím narážím na to, že nemůžeme brát LoGi ho jako měřítko. Úroveň jeho schopností a zkušeností je oproti běžnému návštěvníkovi našeho serveru jako z jiné planety. Běžný návštěvník našeho serveru bude mít problém se dostat za ten první wallride tak, jak tam teď je. Zkusí to třikrát a půjde někam na Nadeo server.
Co se umístění té mapy na server, já bych se tomu po určitých úpravách nebránil.
CommanderZ (512)|13.6.2009 15:36
Prikladam 3. verzi (o predchozi jsem 2-krat prisel) sve nove mapy.

Doufam,ze lidem s drevenymi kompy nebude delat problem framerate.
grapherX (888)|13.6.2009 15:51
to CommanderZ: :thumb tak tato trať se mi hodně líbí. Nemám proti ní žádnou výtku. Jenom pochvala. ;)
miCHi (277)|13.6.2009 17:20
[QUOTE=CommanderZ;259013]Prikladam 3. verzi (o predchozi jsem 2-krat prisel) sve nove mapy.

Doufam,ze lidem s drevenymi kompy nebude delat problem framerate.[/QUOTE]

Pekna...
jrx (1880)|13.6.2009 17:41
Pěkná, jen by to chtělo uložit již s vypočtenými stíny. :)
Deee-aN (3834)|13.6.2009 18:12
[QUOTE=CommanderZ;259013]Prikladam 3. verzi (o predchozi jsem 2-krat prisel) sve nove mapy.

Doufam,ze lidem s drevenymi kompy nebude delat problem framerate.[/QUOTE]
IMHO moc pěkný! :thumb Jen mě napadlo, že by se to mohlo jmenovat Catacombz, když je to od commz.;):p:D
LoGi.CZE (206)|13.6.2009 19:27
Pěkná, ale sem na tu mapu asi moc rychlej.. Na konci skoro vykočim na tu cestu nade mnou :-D
Kirk1 (850)|13.6.2009 22:33
[QUOTE=CommanderZ;259013]Prikladam 3. verzi (o predchozi jsem 2-krat prisel) sve nove mapy.

Doufam,ze lidem s drevenymi kompy nebude delat problem framerate.[/QUOTE]
:thumb pekná ale dá sa cutnut viz replay (svoj zrak upierajte na cut nie na to hrozne soferovanie:D)
LoGi.CZE (206)|13.6.2009 23:25
Tim cutem je to přesně o 3 vteřiny rychlejší, než po platformách. Dá se to vyřešit dílkem 5-5-1.
miCHi (277)|14.6.2009 10:10
Kirk1 (850)|14.6.2009 10:18
Tá vývrtka je cool ale či ti to pomôže alebo nie tak to asi posúdi lepšie Logi neviem či si rýchlejší keď takto skočíš alebo nie :notsure
LoGi.CZE (206)|14.6.2009 10:33
Určitě to neni rychlejší.. :-)
miCHi (277)|14.6.2009 10:35
[QUOTE=Kirk1;259106]Tá vývrtka je cool ale či ti to pomôže alebo nie tak to asi posúdi lepšie Logi neviem či si rýchlejší keď takto skočíš alebo nie :notsure[/QUOTE]

Rychlejsi nejsem, jen me zajima, jestli se to da brat jako cut
Kirk1 (850)|14.6.2009 10:47
Keď nemáš rýchlejší čas tak myslím že nie:notsure
LoGi.CZE (206)|14.6.2009 11:13
Cut = ShortCut, tudíž se to opravdu za zkratku považovat nedá.
CommanderZ (512)|14.6.2009 22:33
Ohledne podvadeni vam kreativita rozhodne nechybi :)

[QUOTE]Pěkná, jen by to chtělo uložit již s vypočtenými stíny. [/QUOTE]

A jak proboha. At dam Kladivo->Prepocitat stiny, nebo je necham prepocitat pri ukladani, tak to tam stejne vzdycky skoci :(

[QUOTE]Jen mě napadlo, že by se to mohlo jmenovat Catacombz, když je to od commz.[/QUOTE]

L33t-speak je pro deti.

[QUOTE]Pěkná, ale sem na tu mapu asi moc rychlej.. Na konci skoro vykočim na tu cestu nade mnou :-D[/QUOTE]

Povedlo se ti to tam napalit do te horni trati? (nemyslim to zle, myslim: je treba to upravit? Rozhodne nechci, aby to rychle hrace nejak trestalo).

[QUOTE] pekná ale dá sa cutnut viz replay (svoj zrak upierajte na cut nie na to hrozne soferovanie)[/QUOTE]

Ou :mistake , v priloze opraveno.

[QUOTE]Tim cutem je to přesně o 3 vteřiny rychlejší, než po platformách. Dá se to vyřešit dílkem 5-5-1.[/QUOTE]

Hmm, i na ten 5-5-1 se da z boku vyjet (i kdyz by to asi znamenalo uz moc velke zpomaleni). Trozku jsem to tam radsi posunul do vysky.

Jen se mi nepodarilo prijit na nejaky deterministicky zpusob, tak dostat kameru pod tu strechu, takze vzdycky musim cast haly vybourat, abych se tam dostal :P

[QUOTE]Je tohle cut?[/QUOTE]

U tohohle jsem se dost dlouho smal. Fakt sila :D

Ale myslim, ze to nema cenu opravovat. Kdyztak tam vedle toho checkpointu muzu vrazit nejakou krabici nebo tak neco.

[QUOTE]Cut = ShortCut, tudíž se to opravdu za zkratku považovat nedá.[/QUOTE]

LongCut? :)


Jinak diky za pozitivni ohlas, vazim si toho.
Deee-aN (3834)|14.6.2009 23:07
[QUOTE=CommanderZ;259222]
L33t-speak je pro deti.
[/QUOTE]
Měl jsem tam u toho dost smajlíků.
Kirk1 (850)|15.6.2009 22:13
Keďže v nedeľu a aj dnes nejde náš server tak som sa trochu pohral s nejakou traťou nie je dokončena na 100% chcem len vedieť či tam mám nechať tu plošinku viz obr. alebo nie.:notsure No ešte ju musim potom došperkovať nejakými kamerami a ozdobami a pod. Myslím že názov je výstižny a je pre L lebo sa mi pači jeho jazda :D (prosím nekomentovať;))
Deee-aN (3834)|15.6.2009 23:10
[QUOTE=Kirk1;259534]Keďže v nedeľu a aj dnes nejde náš server tak som sa trochu pohral s nejakou traťou nie je dokončena na 100% chcem len vedieť či tam mám nechať tu plošinku viz obr. alebo nie.:notsure No ešte ju musim potom došperkovať nejakými kamerami a ozdobami a pod. Myslím že názov je výstižny a je pre L lebo sa mi pači jeho jazda :D (prosím nekomentovať;))[/QUOTE]
IMHO zatím pěkné.
BTW, pěkné bannery...;)
bannerykirk.jpg
Kirk1 (850)|15.6.2009 23:23
[QUOTE=Deee-aN;259553]BTW, pěkné bannery...;)[/QUOTE]
Ale ono tam mali byť všade tieto prečo to nefunguje však som to sťahoval odtiaľto a ten veľky 3x3 tamje alebo nie:(
Logi plosina 2.jpg
Deee-aN (3834)|15.6.2009 23:31
Ne-e...:o
Ve vlákně s bannerama klikneš pravým na odkaz a zvolíš "Kopírovat adresu odkazu" a to potom vložíš do URL v TMF.
bannerykirk2.jpg
Kirk1 (850)|15.6.2009 23:39
Ok zajtra sa s tým pohrám Imho čo ta plošina odstrániť alebo nechať:notsure
Deee-aN (3834)|15.6.2009 23:44
IMHO tě za ní nepochválej (:D), ale mě nevadí. Mám se rozšlehat tam nebo někde jinde...:mistake:D.
EditorPO (2819)|16.6.2009 01:51
[QUOTE=Deee-aN;259558]Ne-e...:o
Ve vlákně s bannerama klikneš pravým na odkaz a zvolíš "Kopírovat adresu odkazu" a to potom vložíš do URL v TMF.[/QUOTE]
Tak mi napadlo, ci sa nedaju do lokatora linkovat obrazky, ktore su tu na fore. Asi je to stabilnejsie a trvacnejsie z pohladu casoveho horizontu, ako to davat na ten freehosting (nepoznam ho, ale ziaden freehosting nie je 100%). Mohlo by sa to vyskusat.

Uz len ked pozriete na linky obrazkov, tak je tam slovo "imghost" :)

https://www.svethardware.cz/forum/imagehosting/821344a2ff97fa1025.jpg
Deee-aN (3834)|16.6.2009 12:09
Tak jsem to zkoušel a funguje (teda asi, zkoukněte někdo tu "mapku") ten modře prosvícený odkaz. U ostatních TMF nevezme příponu.
Znamenalo by to, že prostě upnu svůj JPG do vlákna Vlastní tvorba a potom půjdu do Uploadu obrázků, vyberu z něj ten výše zmiňovaný odkaz a vložím ho do Vlastní tvorby. Teď je otázka, jestli to nebude něčemu v rámci fungování serveru vadit a jestli by pak do budoucna bylo možno řešit touto nebo podobnou cestou záležitosti vyžadující lokátor (např. startovní brána s logem SHW atp.)