Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 5 123 ... PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 71

Téma: Poraďte prosím s výběrem komponent pro vodníka

Neregistrovaný

Dobrý den.

Mám základní desku Gigabyte P55A-UD7 (s vodním chlazením čipsetu a mosfetů)
    procesor Intel Core i5 661 - 3.33 GHz/LGA1156
    grafiku ATI Radeon HD 5850 od SAPPHIRE

A chtěl bych pořídit novou bednu s vodním chlazením, zaměřené na ticho a až v druhé řadě na výkon (staré vodní chlazení AQcool RS500 na novou bednu nejspíš už nedám a grafiku neuchladí - nejsem tedy úplný začátečník, ale ve stavbě vlastního vodníka ano).

Zatím jsem si vybral:

kapalina Alphacool AlphaCola 1L - Clear Blue
    3xAlphacool Cool Move 120mm 2000rpm
    cpu block Alphacool HF 14 Yellowstone Copper Edition - Intel 775/1156/1366
    radiator Alphacool NexXxoS PRO III rev2
    pumpa + expanze: Eheim AGB Station 600 rev2 220V

Jaké k tomu hadice a příslušenství?

Bude na tu grafiku stačit "obyčejný" blok (pasivy na paměti mám), nebo doporučujete full-cover (OC nebude)?

Do jaké to všechno nacpat bedny? Chtěl bych něco "decentního", černého bez světýlek a efektů za "rozumnou" cenu (cca 2k?).

Děkuji

Ondřej Stašek
    Odpovídat lze po přihlášení

Moderátor Avatar uživatele Alphacool Support
    Registrace
    Mar 2008

Dobrý den,

co se týká výběru komponent, tak možná bych uvažoval na pumpou ve verzi na 12V molex konektor a ne tuto 220V. Ale to už záleží na Vás.

Ventilátory 2000rpm nemají smysl, ten radiátor je tenký a 2000rpm nepřinese žádný výkon navíc oproti nějakým pomalějším 800 - 1200 rpm. Tzn buď vezměte tlustý radiátor, který ten výkon ventilátorů využije, nebo bych vzal nějaké pomalejší ventilátory.