SURVARIUM - následovník STALKERa
To je smutny, ja jeste chudak nehral ani jednoho Stalkera a to mam vsechny 3 origo :stupid:thumb ( ale sosnuty je mam taky ) - kdyby nahodou originalky nefungovaly.... :D:D
Pak si holt dam maraton......
Pak si holt dam maraton......
Mě naštvali, že stalkera 2 zrušili... Ale Survarium vypadá zajímavě ;).
Georg: Už jsem to asi někde psal, ale hrál jsem všechny tři a nejvíc mě bavil ten první díl, jak se dostaneš až do areálu "????????????? ?????? ??????????????". Má to prostě tu svojí atmosféru, to mi u druhýho dílu trochu chybělo. A třetí díl měl podle mě takovej trochu mizernej začátek a nedodělanej konec, navíc hardwarově náročnější, můj notebook to s bídou zkousnul na low detaily (ale tak s trošku lepší bednou pod stolem to neni problém, že jo ;).
Georg: Už jsem to asi někde psal, ale hrál jsem všechny tři a nejvíc mě bavil ten první díl, jak se dostaneš až do areálu "????????????? ?????? ??????????????". Má to prostě tu svojí atmosféru, to mi u druhýho dílu trochu chybělo. A třetí díl měl podle mě takovej trochu mizernej začátek a nedodělanej konec, navíc hardwarově náročnější, můj notebook to s bídou zkousnul na low detaily (ale tak s trošku lepší bednou pod stolem to neni problém, že jo ;).
To Survarium ale nebude hra pro jednoho, jako trilogie Stalker. Bude to hra pouze po síti (pokud něco narychlo nezmění)
Co se týče Stalkera, tak první a třetí díl byly nejlepší. Ten druhý (Clear Sky) byl něco jako datadisk a na nic nenavazoval. A velmi, opravdu velmi otravný byl začátek v bažinách. Bylo doslova útrpný tohle přejít, a pak se v otevřeném prostoru před pálícím přesným kulometem dostat do vesnice v Koridoru. Když jsem to hrál podruhé, tak už sem věděl, že těch výlezů z té bažiny je více a tenhle kulometný výlez jsem už nikdy nepoužil. Ten třetí díl (Call of Pripyat) vlastně navazuje na díl první. A není špatný. Jsou tam dvě hardcor akce. Průlez tunelem z jedné továrny do Pripyati a pak bránění helikoptér na konci hry proti Monolitu. Ten třetí díl měl dva konce. Buď jsi klikl na ikonu Odletět, nebo na ikonu Neodletět. Pokud jsi zůstal, tak ve filmové sekvenci si viděl odlétat dva vrtulníky. Pak ses opět objevil na scéně, kolem tebe zbytek nepostřílených monoliťáků, jimi ses probojoval (spíše ale utekl - protože výstroj jsi měl už na cucky) a vrátil ses do prádelny (základna), kde tě uvítalo hafo stalkerů. A pak jsi si hrál čistě dle tvé svobodné vůle.
Stalker byl po herní stránce (atmosféra, volnost, grafika, ....) perfektní, ovšem po technické stránce absolutní šmejd. Typická sovětsky odvedená práce. Za celých 20 let, co hraji hry (už od dob DOSu), nikdo nikdy nevyrobil takový šmejd, jako ti sověti. Úžasné množství chyb, bugů, pádů, .... A to mám modifikace (jsou pomalu větší, jak samotná hra), které hodně opravují., ale přesto ten základ je stejný (do toho původní autoři nikoho nepustili - nechápu proč), takže chyb pořád hodně, i když ne tolik.
Co se týče Stalkera, tak první a třetí díl byly nejlepší. Ten druhý (Clear Sky) byl něco jako datadisk a na nic nenavazoval. A velmi, opravdu velmi otravný byl začátek v bažinách. Bylo doslova útrpný tohle přejít, a pak se v otevřeném prostoru před pálícím přesným kulometem dostat do vesnice v Koridoru. Když jsem to hrál podruhé, tak už sem věděl, že těch výlezů z té bažiny je více a tenhle kulometný výlez jsem už nikdy nepoužil. Ten třetí díl (Call of Pripyat) vlastně navazuje na díl první. A není špatný. Jsou tam dvě hardcor akce. Průlez tunelem z jedné továrny do Pripyati a pak bránění helikoptér na konci hry proti Monolitu. Ten třetí díl měl dva konce. Buď jsi klikl na ikonu Odletět, nebo na ikonu Neodletět. Pokud jsi zůstal, tak ve filmové sekvenci si viděl odlétat dva vrtulníky. Pak ses opět objevil na scéně, kolem tebe zbytek nepostřílených monoliťáků, jimi ses probojoval (spíše ale utekl - protože výstroj jsi měl už na cucky) a vrátil ses do prádelny (základna), kde tě uvítalo hafo stalkerů. A pak jsi si hrál čistě dle tvé svobodné vůle.
Stalker byl po herní stránce (atmosféra, volnost, grafika, ....) perfektní, ovšem po technické stránce absolutní šmejd. Typická sovětsky odvedená práce. Za celých 20 let, co hraji hry (už od dob DOSu), nikdo nikdy nevyrobil takový šmejd, jako ti sověti. Úžasné množství chyb, bugů, pádů, .... A to mám modifikace (jsou pomalu větší, jak samotná hra), které hodně opravují., ale přesto ten základ je stejný (do toho původní autoři nikoho nepustili - nechápu proč), takže chyb pořád hodně, i když ne tolik.
Však ano, free to play střílečka, jako Combat Arms nebo Crossfire, jen z prostředí Stalkera.
Co se týká příběhu, tak jsem myslel, že dvojka se odehrávala před jedničkou a ukazovala, jak se Strelok dostal na náklaďák smrti...:notsure
Co se týká příběhu, tak jsem myslel, že dvojka se odehrávala před jedničkou a ukazovala, jak se Strelok dostal na náklaďák smrti...:notsure
Jednička končí několika konci. Dolezeš k monolitu a něco si přeješ - už si to tak moc nepamatuji. Já jedničku skončil tím, jak se stalker rozvaluje na zelené mýtině, okolo samé kytky, sluníčko svítí a naprostá spokojenost. Jednička začíná tím, jak havaruje náklaďák (ten je v Koridoru, je u něj baťoh a v něco je, a pak spousta jiných stalkerů, od kterých ale nejde nic vzít)
A dvojka začíná tím, že funguješ jako průvodce nějakejch vědátorů, a najednou se objeví emise. A ty se probudíš v chatrči v těch mizerných bažinách. A končí tím, jak tou spešl zbraní střílíš v elektrárně jiného stalkera (to jméno už si nepamatuji) a dole na monitoru ubývá proužek, a až zmizí, tak je nepřítel zneškodněn. Celou akci ti zpříjemňují monoliťáci - ten konec, to je taky pěknej utrejch
A dvojka začíná tím, že funguješ jako průvodce nějakejch vědátorů, a najednou se objeví emise. A ty se probudíš v chatrči v těch mizerných bažinách. A končí tím, jak tou spešl zbraní střílíš v elektrárně jiného stalkera (to jméno už si nepamatuji) a dole na monitoru ubývá proužek, a až zmizí, tak je nepřítel zneškodněn. Celou akci ti zpříjemňují monoliťáci - ten konec, to je taky pěknej utrejch
Nejde o to, kde dvojka začíná... dvojka končí tím, že jdeš po Strelokovi, dostaneš se za ním až k elektrárně a tam myslím chcípneš poslední emisí. Je tam i Strelok, ale ten se jakoby po tomhle dostal na náklaďák smrti, kterej v jedničce havaroval a našli "Označenýho", tedy Streloka.
Btw. já jsem v jedničce prošel asi 3 konce, z toho samozřejmě jen jeden u monolitu.
Btw. já jsem v jedničce prošel asi 3 konce, z toho samozřejmě jen jeden u monolitu.
Jo, Strelok se jmenuje.
Ty ho tou laserovou puškou musíš v tý elektrárně zabít. Jak po něm střílíš, tak mu ubíráš ochranu vůči radiaci na jeho obleku. A kolik mu ubíráš, to se pozná na tom proužku na spodku monitoru. Pokud jsi ho nezabil - tak jsi prohrál
V tom prvním díle máš zabít Streloka. Říkají ti Označený. Ty jseš ale vlastně ten Strelok. Jenže v tom druhém díle nejseš Strelok. Prostě ten druhý díl vůbec nepasuje, nedává smysl a je to svým způsobem úlet.
Ty ho tou laserovou puškou musíš v tý elektrárně zabít. Jak po něm střílíš, tak mu ubíráš ochranu vůči radiaci na jeho obleku. A kolik mu ubíráš, to se pozná na tom proužku na spodku monitoru. Pokud jsi ho nezabil - tak jsi prohrál
V tom prvním díle máš zabít Streloka. Říkají ti Označený. Ty jseš ale vlastně ten Strelok. Jenže v tom druhém díle nejseš Strelok. Prostě ten druhý díl vůbec nepasuje, nedává smysl a je to svým způsobem úlet.
Počkej, já fakt mám za to, že v SoCH jsi "označenej" a máš zabít Streloka (což jsi ty), ale žádný emise tam nejsou, dojdeš až do elektrárny, kde díl končí. Z toho co vím, tak příběh CS se odehrává před SoCH s tím, že hraješ za vojcla a já myslim (opravdu myslim), že Strelok se jednou už dostal do středu zony a zona začala chrlit emise. Na konci dvojky se dostaneš až do elektrárny, protože jdeš právě po Strelokovi a máš ho zabít. Jenže ty ho sice "zabiješ" (i když vlastně nezabiješ), ale zemřeš taky, poslední emisí. Pak zona přestane chrlit emise, Strelok je naloženej na "náklaďák smrti", kterej v SoCH hned na začátku po úderu blesku havaruje a tebe najde jinej stalker a protože nevíš, kdo jsi, tak ti říkaj "označenej".
Ano, v prvním díle máš najít a zabít Streloka, což dost dobře nejde, neb to jseš ty. Ten první díl také končí (jeden z konců) tím, že se dostaneš k Monolitu (ten velký kus šutru) a projevíš přání. A nebo zahyneš v takové místnosti, kde se objeví kolem tebe nějaké modré něco (já už si to tak přesně nepamatuji).
Za vojáka hraješ pouze v tom třetím díle (major Děktarovský, nebo tak nějak - to jméno mi vypadlo)
Ten druhý díl začíná tím, že jako průvodce někam vedeš vědátory (jsou v těch zelených kombinézách) a zastihne vás emise. Strelok se dostane do středu zóny až v druhém díle, a dostane se tam hodně dlouho po té emisi, díky níž se na začátku dílu dostaneš do té vesničky v bažinách.
Je možný, že ten druhý díl měl být jako první.
Za vojáka hraješ pouze v tom třetím díle (major Děktarovský, nebo tak nějak - to jméno mi vypadlo)
Ten druhý díl začíná tím, že jako průvodce někam vedeš vědátory (jsou v těch zelených kombinézách) a zastihne vás emise. Strelok se dostane do středu zóny až v druhém díle, a dostane se tam hodně dlouho po té emisi, díky níž se na začátku dílu dostaneš do té vesničky v bažinách.
Je možný, že ten druhý díl měl být jako první.
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - radioaktivní dobrodružství začíná a baví
Po roce a něco zde máme pokračování s podtitulem Clear Sky. Není to ale S.T.A.L.K.E.R.: Clear Skypokračování jako takové, protože jeho příběh se odehrává před událostmi v Shadow of Chernobyl a jedná se tak o prequel, který skončí přesně tam, kde původní hra začala.
Stalker Clear Sky - exkluzivní recenze
Děj Clear Sky nenavazuje na poslední herní události, ale naopak vrací čas do doby před prvním dílem Stalkera. V podstatě teprve nyní vám bude detailně osvětleno, co se v Zóně vlastně odehrálo, než jste se v ní poprvé ocitli. Svého času se jednalo o poměrně stabilní oblast a její obyvatelé se v ní naučili žít a dobře jí zmapovat. Všichni věděli, kam neradno strkat nos, což platilo především o vnitřních částech. Pak se ale skupině stalkerů v čele s naším starým známým Střelcem podařilo proniknout až k jejímu středu. Spustil se tím koloběh autoimunitních reakcí, které vyústily v nepravidelné a čím dál více zničující emise. Ty by se daly přirovnat k obrovským erupcím anomálních sil, jenž začaly postupně přerývat Zónu a měnit její strukturu.
-> Spletl jsem si postavu Jizvy s vojclem z CoP, ale jinak -> přesně tam, kde končí Clear Sky začíná Shadow of Chernobyl. Emise způsobila zona po proniknutí skupiny střelců vedených Strelokem do středu zony a emise přestaly, když se Strelok opět do středu zony vrátil a málem zemřel (přičemž Jizva zemřel poslední emisí). SoCH začíná přesně po té, když se zona uklidnila a Strelok byl převážen na náklaďáku smrti pryč ze zony.
Po roce a něco zde máme pokračování s podtitulem Clear Sky. Není to ale S.T.A.L.K.E.R.: Clear Skypokračování jako takové, protože jeho příběh se odehrává před událostmi v Shadow of Chernobyl a jedná se tak o prequel, který skončí přesně tam, kde původní hra začala.
Stalker Clear Sky - exkluzivní recenze
Děj Clear Sky nenavazuje na poslední herní události, ale naopak vrací čas do doby před prvním dílem Stalkera. V podstatě teprve nyní vám bude detailně osvětleno, co se v Zóně vlastně odehrálo, než jste se v ní poprvé ocitli. Svého času se jednalo o poměrně stabilní oblast a její obyvatelé se v ní naučili žít a dobře jí zmapovat. Všichni věděli, kam neradno strkat nos, což platilo především o vnitřních částech. Pak se ale skupině stalkerů v čele s naším starým známým Střelcem podařilo proniknout až k jejímu středu. Spustil se tím koloběh autoimunitních reakcí, které vyústily v nepravidelné a čím dál více zničující emise. Ty by se daly přirovnat k obrovským erupcím anomálních sil, jenž začaly postupně přerývat Zónu a měnit její strukturu.
-> Spletl jsem si postavu Jizvy s vojclem z CoP, ale jinak -> přesně tam, kde končí Clear Sky začíná Shadow of Chernobyl. Emise způsobila zona po proniknutí skupiny střelců vedených Strelokem do středu zony a emise přestaly, když se Strelok opět do středu zony vrátil a málem zemřel (přičemž Jizva zemřel poslední emisí). SoCH začíná přesně po té, když se zona uklidnila a Strelok byl převážen na náklaďáku smrti pryč ze zony.
Asi to tak bude. Mě ten druhý díl prostě nesedí, nezapadá, nemá chronologické pokračování. A hlavně si protrpět ten začátek v těch bažinách.
[QUOTE=Ivo Mašek;540783]nemá chronologické pokračování[/QUOTE]
To bude tím, že ten díl prostě nebereš jako datadisk, kterej tě má uvést do příběhu, kterej ti má říct, co se stalo před tím, než ses v první hře ocitl v těle "označenýho", proč sis nic nepamatoval. Takže vlastně ty příběhy jdou po sobě... Clear Sky -> Shadow of Chernobyl -> Call of Pripyat.
Ale máš pravdu, taky mi prostě Clear Sky nesedí. Proto jsem ho hrál jen jednou a stačilo mi to (i když nevím, že bych s bažinou měl sebemenší problémy). A první věc, co mě zamrzela je to, že vlastně od tý doby, co jsem věděl, že mám zabít Streloka jsem věděl, že se mi to vlastně nepovede, že ho nemůžu zabít, protože Strelok je přece živej v "pokračování" SoCH.
To bude tím, že ten díl prostě nebereš jako datadisk, kterej tě má uvést do příběhu, kterej ti má říct, co se stalo před tím, než ses v první hře ocitl v těle "označenýho", proč sis nic nepamatoval. Takže vlastně ty příběhy jdou po sobě... Clear Sky -> Shadow of Chernobyl -> Call of Pripyat.
Ale máš pravdu, taky mi prostě Clear Sky nesedí. Proto jsem ho hrál jen jednou a stačilo mi to (i když nevím, že bych s bažinou měl sebemenší problémy). A první věc, co mě zamrzela je to, že vlastně od tý doby, co jsem věděl, že mám zabít Streloka jsem věděl, že se mi to vlastně nepovede, že ho nemůžu zabít, protože Strelok je přece živej v "pokračování" SoCH.
[ATTACH=CONFIG]28941[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]28942[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]28943[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]28944[/ATTACH]
http://survarium.com/en
[ATTACH=CONFIG]28942[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]28943[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]28944[/ATTACH]
http://survarium.com/en
Že by? Přece jenom? :)
Vracejí se autoři postapokalyptické akce S.T.A.L.K.E.R.
http://bonusweb.idnes.cz/gsc-game-worlds-s-t-a-l-k-e-r-oziveni-2014-ds7-/Novinky.aspx?c=A141225_114449_bw-novinky_anb#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box
http://www.gamesindustry.biz/articles/2014-12-10-its-a-hard-time-for-ukraine-but-a-good-time-to-be-a-proud-ukrainian
[ATTACH=CONFIG]30344[/ATTACH] - [ATTACH=CONFIG]30345[/ATTACH]
Vracejí se autoři postapokalyptické akce S.T.A.L.K.E.R.
http://bonusweb.idnes.cz/gsc-game-worlds-s-t-a-l-k-e-r-oziveni-2014-ds7-/Novinky.aspx?c=A141225_114449_bw-novinky_anb#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box
http://www.gamesindustry.biz/articles/2014-12-10-its-a-hard-time-for-ukraine-but-a-good-time-to-be-a-proud-ukrainian
[ATTACH=CONFIG]30344[/ATTACH] - [ATTACH=CONFIG]30345[/ATTACH]