Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od MasoxCZ
Volvo UŽ NENÍ dlouholetý zavedený výrobce. Už pár let je to Číňan, který se teprve začíná učit, a pro urychlení převzal a ohnul to, co vytvořil původní majitel značky, a pokouší se pochopit jak to funguje a přidat k tomu svoje kraviny pro kolotočáře. Což je technicky podstatně horší přístup, než kdyby vyvíjeli od začátku a převzali jen estetickou stránku designu. Protože takhle musí obcházet omezení a vlastnosti, které jsou pro nová auta nevhodné.
Kolega si od nich na důchod auto koupil. Napřed 2 roky čekal, pak dostal střep který se vypnul na první křižovatce a museli ho odtáhnout zpátky na dílnu, a za rok a půl co to má ho měl nejdýl snad 2 měsíce v kuse. Přestalo mu fungovat dokonce i auto, co mu dali jako náhradní.
Odpovědět0  0
No, není, a nabeton není kompetentní se jménem firmy k čemukoli vyjadřovat. Což mu právní oddělení velmi zevrubně vysvětlí doruda rozpáleným pohrabáčem.
Odpovědět0  0
Teplotní změny. Kdyby to bylo v konstantní zátěži, neprojeví se to tak rychle, ale díky tomu že zátěž v čase kolísá a díky tomu i teplota, dochází k rozměrovým změnám kvůli dilataci, a ke vzniku mikrotrhlin zejména v pájených spojích. A bezolovnatá pájka je křehká, i když se to netýká jen jí.
Žádný materiál není strukturálně dokonalý, a tam kde je ve struktuře defekt, byť na úrovni krystalické mřížky třeba jen pár atomů na ně zcela správných místech, dochází k lomům. A defekty se v jejich důsledku rozrůstají, až způsobí selhání.
Odpovědět0  0
Maličko zádrhel. Nemůžeš nasadit do praxe něco,co jednoduše nejde koupit.
Odpovědět0  0