reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Mass Effect Andromeda: nároky na hardware a nový systém boje

27.2.2017, Jan Vítek, aktualita
Mass Effect Andromeda: nároky na hardware a nový systém boje
Již čtvrtý díl série Mass Effect, který nás však poprvé zavede do dosud nezmapované galaxie Andromeda, se už blíží. Podívat se můžeme na nově zveřejněné video se systémem boje a také na hardwarové nároky.
Mass Effect Andromeda přijde na evropský trh už 23. března, od něhož nás dělí už méně než měsíc, a tak už bylo na čase, aby firmy Bioware a Electronic Arts zveřejnily hardwarové nároky a postupně se také začneme více dozvídat o hře samotné. Nejdříve se ale podívejme na ony hardwarové nároky.





Minimální hardwarová konfigurace zahrnuje procesory Intel Core i5 3570, AMD FX-6350 nebo ekvivalentní, dálle 8 GB operační paměti, grafickou kartu úrovně GeForce GTX 660 či Radeon HD 7850 a dále 55 GB prostoru na disku. Pokud budeme chtít hrát v optimální kvalitě, zapotřebí bude procesor s výkonem modelů Core i7 4790 či AMD FX-8350, pak 16 GB paměti a grafická karta s výkonem GeForce GTX 1060 či AMD Radeon RX 480. To jsou na dnešní dobu celkem normální nároky v případě nové AAA hry.


No a jestli se chcete dozvědět více o systému boje, RPG prvcích vylepšování svých svěřenců a podobně, podívejte se na přiložené čtyřminutové video. To mluví o tuctech různých dovedností (skill), které budeme moci vylepšit více než třemi sty způsoby, přičemž nic z toho nebude omezeno třídou či druhem dané postavy. Jednotlivé dovednosti se budou rozdělovat do třech hlavních oblastí: bojové, technické a samozřejmě biotické. A jak budeme získávat ve hře jednotlivé dovednosti, odemkneme si tím přístup k profilům, jako je soldier, vanguard, explorer, infiltrator a podobně, které budou dále ovlivňovat schopnosti a výhody či nevýhody dané postavy. Jde tak o analogii pro známá povolání z RPG jako válečník, mág, zloděj, atd. Dovednosti pak budeme moci aktivovat ve skupinách, mezi nimiž se budeme přepínat přímo v akci v závislosti na tom, zda budeme chtít třeba bojovat na dálku, na blízko, s bossem, atd. Nakonec nám video ukáže využití dalších postav v týmu a možnosti spolupráce s nimi.

reklama