3,14ranha from outer space
|
27.8.200813:49
mám tomu rozumět tak, že ten fyzikální model si sám vytvoří(promiňte neohrabanou definici) polygony trosek? to zní zajímavě...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
jj o tom právě skutečný fyzikální model je!
Samozřejmě to vyžaduje HW výkon navíc oproti klasice, takže bez výkonného HW si to neužijeme.
Ale je to cesta, kterou IMHO PC hry půjdou a je jedno, jestli to bude PhysX (který to už dnes umí), nebo nějaký nový Havok (který toho moc neumí a tak se rychle pracuje na nové verzi), nebo třeba DX 11 od MS (kde zatím mají jenom hlavní ideu, ale mají pod palcem uživatele).
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
ObiWanKenobi
|
27.8.200811:09
ale to len tak na okraj.... :-)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Zřejmě mluvíte o SIGGRAPH 2008, ale v aktualitě je řeč o jedné německé firmě, která s pomocí hybridího raytracingu udělala model pro Lamborghini. Veyron myslím dělala NVIDIA sama...nebo není řečeno, kdo případně pomáhal :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Ja som doteraz všade čítal že GDDR5 sú úspornejšie ako GDDR3 ?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Díky za upozornění, opraveno...ani nevím, na co jsem to u toho myslel, celé vyjádření je zvláštní, bůhví z čeho to zase špatnou úpravou vzniklo :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
To máte z toho, že pořád přebíráte info jenom z Fudzilly ;-)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)