reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
6.8.2018, Jan Vítek, aktualita
Aktualizováno: Vypadá to, že NVIDIA si snad najala nového marketéra, jenž dostal jediný úkol, a sice vypouštět do světa zmatené a protichůdné informace o chystaných produktech. Pokud ano, pak ten svou práci dělá opravdu dobře.
Sir-Tiesto (41) | 3.8.201810:51
Dle mého už by se do 20.8.2018 nemělo raději o kartach NV psat nic, neb je to hrozná komedie.
Odpovědět3  0
wrah666 (6205) | 3.8.20189:59
To vypadá jako klasické školení o bezpečnosti informací. Každému zůčastněnému se dají zcela odlišné údaje a sleduje se, které proniknou na veřejnost. Běžně se tak prověřuje loajalita, případně to za války ­(i studené­) sloužilo k matení nepřítele.
Odpovědět9  0
danno (335) | 6.8.201813:27
Tak maju v lojalite jasno, unikli vsetky variatny :o)
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.