reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
18.1.2006, Jan Vítek, recenze
Dnes zakončíme seriál o ventilátorech testem 120mm verzí. Soutěžit bude celkem 14 ventilátorů od 12 výrobců. Tato velikost již pronikla do našich PC skříní a zabydluje se čím dál více. Dokonce se již na trhu objevují i o nějaký centimetr větší verze a tak možná již brzy uvidíme skříně s 15cm a většími kousky.
jirka25 | 17.2.200612:25
"Hluk ložisek tohoto ventilátoru byla excelentní, stejně tak jako zpracování a výsledný aerodynamický hluk.­"

No, tohle je dost priserna veta ;­)
Odpovědět0  0
Oldrick | 11.2.200620:10
Větráky bez pigmentu?pokud sem si všim tak je to test toho co jim někdo za´půjčil do testu a s obyč větrákem si se setkával před 10 lety.Na tyto stránky sem vlez jen proto,že na jiných nejmenovaných!V diskusi otravných blbců sem se nemohl dívat jak kritizujou něco co si v životě na krámě nevyzkoušej a jenom kecaj nesmysly!!!!Autorovi děkuji za ten článek,mám za to že by se jinde měli snažit víc ale kdo rozhoduje co zde uvidíme?Je jen na dodavateli hardware!Tak nevim co se vám nezdá?A ty černobílý větráky koupíš kdekoliv a určitě skladem.
Odpovědět0  0
Milda36 | 21.1.200614:50
Sem nasel jeden e­-shop a ceny tu maj celekm slusny... http:­/­/www4330.digisoft.cz
Odpovědět0  0
Romullus (5) | 20.1.200620:06
Mam Akasu 120mm za 249Kč s DPH ta Vaše 507,­- je fakt dost vysoká!!!
Odpovědět0  0
Anunnaki | 21.1.200615:29
PROSIM opravte cenu !!!! AKSA Akasa AK­-183­-L2B stoji 249KC !!! ja jsem je kupoval pred 3 meisici za cenu asi 260KC !!! ...staci se podivat na stranky prodejcu. Treba ALzasoft a dalsich. A na zaklade toho prosim upravte hodnoceni, dekuju !
Odpovědět0  0
Anunaki | 6.2.200615:17
je to strasne ze jsem posilal tuhle informaci i na mail autora clanku a proste tuto vec s cenou ignoruje ani neodepsal svuj postoj, spis to pak vypada jako placena reklama­/antireklama vyrobku ze ktere autor profituje.
Odpovědět0  0
bigfutus | 19.1.200611:26
skoda ze sa netestovalo toto, ma s nim niekto skusenosti?

[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0  0
subz3ro | 19.1.200612:00
1600 rpm ­- 62 CFM ­- 16 dB? To je poriadny blábol. Dovolím si tvrdiť že tých 16 dB nemá ani pri 1000 rpm, stačí sa pozrieť na cenu...
Moja rada: Radšej naňho rýchlo zabudni ;)
Odpovědět0  0
manos | 19.1.200612:47
tak tak, 1600 rpm ­- 62 CFM ­- 16 dB? To je poriadny blábol. kupil som skrinu TT s dvoma vetrakmi 1300 rpm a su dost hlucne.
ked ich dam na 1600 rpm tak hucia ako vysavač
Odpovědět0  0
bigfutus | 19.1.200613:17
nic proti, ale ja chcem vlastne skusenosti s presne tymto typom vetraku, nie ze si niekto precita lajstra a povie ze to je blbost. na to som neni fakt zvedavy. ja mam 12cm TT Smart Case Fan II a aj na 1800RPM nehuci jak vysavac, ale ajtak ho nemozem zrovnavat s tym Silent Catom kedze som ho v zivote nevidel­/nepocul. peace

P.S.: jo a cena je o nieco nizsia ako vitazny Xilencer, takze tolko k cene...
Odpovědět0  0
EDC | 18.1.200619:40
Bylo by super, kdyby se autorovi do pristiho testu podarilo zaradit krom Nexusu a Arcticu i vetron SilenX iXtrema PRO 120mm 11dBa. Maj je treba na casemodding.cz. Jsou sice neskutecne drahy, ale celkem by me zajimalo, co je pravdy na to jejich udavanym hluku. Pro zajimavost.
Odpovědět0  0
subz3ro | 19.1.20068:24
Jj, tiež by ma to zaujímalo ­- nech nekupujem mačku vo vreci =­) Okrem toho tá cena nie je až taká prehnaná, pokiaľ sú udávané parametre reálne.
Odpovědět0  0
rezistor | 18.1.200616:02
chci podekovat autorovi ze se do toho pustil. takova recenze zde dlouho nebyla. Hlavne mereni dB­/Hz. Spusta lidi zbrbla ze tam neni ten ci onen,ale me to nevadi.To hlavni se ukazalo.Mam AKASU 120 a souhlasim s autorem.Mam ji na 800 a to je skoro neslysitelna. Takze: JEN TAK DAL.
Odpovědět0  0
Petr Štejnar | 18.1.200616:38
Sem rád že moje AKASA které mám v PC nedopadla nejhuře,při nejnižších otáčkách je naprosto neslyšitelná,při nejvyšších je trochu slyšet,také mám ten coolermate ale ten je opravdu hlučnej až do tichého PC nepoužitelnej
Odpovědět0  0
zahno | 19.1.200618:06
Take jsem vlasdtnikem 12cm Akasy, a na 850 ot. je to solidni ventilator. Jenom me zarazi uvadena cena ... ja jsem ho kupoval za nejakych 260 Kc u nejakeho dealera 100megy v Brne...
Odpovědět0  0
Ungaro | 25.1.20061:25
Přesně. Já si jej objednal přes alzasoft za nějakých 240,­- . Jsem s ním naprosto spokojenej. Mám v Casu dokonce dva. Jeden v bočnici a druhej vzadu, ten odfukuje teplej vzduch ven.
Odpovědět0  0
Anunnaki | 17.2.200613:28
Aksa se prodava i pod 200KC vcetne DPH !
Odpovědět0  0
extreme-cooling | 18.1.200615:50
dobrej.. sháním nějakej luxusní ventilátor v průměru 90x90 co bude mít dobrý tah a luxusně nízkou hladinu hluku. narazil jsem na to že nejsem schopnej sehnat glacial techy ­(nejlepší venty co sem kdy za ty prachy držel v ruce­). papsty sou drahý a tak sem objěvil tyhle zalmany Zalman zm­-f2
co myslíte. máte někdo zkušenosti? potřebuju něco na REAL SILENT!!!! žádný nápisy ale PRAVDU....
díky..
pls. poraďte něco REAL silent.
324­-316­-328 kdyžtak


Odpovědět0  0
spetran@seznam.cz | 31.1.200611:33
Zdravim... som v podobnej situacii. Ale asi ten ZM­-F2 zoberiem. Mas s tym nejake ­- hocijake skusenosti?

Potebujem nieco taketo: b07138812m
Odpovědět0  0
Extreme-cooling | 31.1.200611:57
no už ho mám doma... a je dobrej teda na těch max 2400RPM je to šílený ale když si tam předřadíš ten odpor co je součástí balení tak při tech 1500RPM je to v pohodě krásná tichost.... a to sem si ho ještě dal na regulaci otáček a chladím s ním procesor... opravdu docela fouká a při nízkejch otáčkách i ticho ... .pokud bys ovšem potřeboval někdy cirkulárku máš možnost protože bez toho odporu má tah jaksvině :)
Odpovědět0  0
spetran@seznam.cz | 31.1.200612:57
Dakujem Ti za info. Nieco take som cakal. Mne ide o vymenu fanu v zdroji ENERMAX G565AX­-VE­(G­) asi po mesiaci som zistil ze sa mi nasavaci fan velmi zhlucnil, konkretne zacali sumiet az piskotat loziska. Reklamovat to nechcem pretoze nie som spokojny s pristupom v obchode kde som ho kupil a bojim sa ze sa tato chyba zopakuje. Ten fan zo zdroja taha ako sialeny ma az 52.25 CFM pri 2500 RPM a hlucnost udavanu 32,8 dB. Samozrejme ze u mna urcite na tych otackach nepojde, pretoze zdroj si to sam reguluje a pokial tam bol, nesiel na viac ako 1500 RPM. Velka skoda ale ze som nenasiel blizsie info o tomto ZALMAN­-ovi vyrobca udava len otacky a hlucnost. Ale ako som vydedukoval z vykonu, ktory som mimochodom vycital z nejakeho obrazku ­(3,36W­) oproti povodnemu fanu ­(3,24W­) by to priblizne mohol byt pouzitelny fan na tento ucel... Este sa trochu bojim toho trubkoveho loziska. Vobec nemam predstavu ako dlho asi vydrzi. Predsa len gulicky su trvacnejsie. Tak dnes ho asi kupim a vecer uvidim...
Odpovědět0  0
martin schirmer | 18.1.200613:41
proc do haje vsechy zajimaji jen tiche vetraky s nizkyma otackama, kdyz se da vetsina vetraku stejne regulovat...proc treba v testu neni vantec tornado...?
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 18.1.200615:48
Že by proto, že tajemstvím úspěchu Nexusu je velmi tichý chod motorku a nikoli hluk proudění vzduchu?
Odpovědět0  0
jakub sirovy | 19.1.200616:17
ale jsou lidi co zajima vykon a ne ticho...
Odpovědět0  0
jjaarrddaa | 18.1.200611:48
Škoda, že v testu není Aerocool Turbine, kamarád vyzkoušel několik ventilátorů 12cm, tenhle se mu zdál nejlepší. Mají ho např. u CC.
Odpovědět0  0
Mira__ | 18.1.200612:56
mam ho doma, je sice tichouckej, ale ¨to je tim ze jede na nizkejch otackach a moc nefouka...
Odpovědět0  0
Krizon | 18.1.200613:58
Jojo, taky ho mam doma, chladim s nim radiator na vodnim chlazeni a na to bohate staci, jsem s nim maximalne spokojenej. Sem zvedavej jak na tom bude s hlucnosti po pul roce...
Odpovědět0  0
Konias (47) | 18.1.200611:44
Tak Nové fany od AC mají v nabídce U Foxů. Ceny kolem 100Kč s DPh.
Odpovědět0  0
Mira___ | 18.1.200615:31
u toho co me zajima neni zatim stanovena cena. Kdyz kouknes na obrazky, tak ma spec. konstrukci, kde jedna aktivni polka vetraku je antivibracne uchycena na druhy pulce ­- zajimavej napad...
Odpovědět0  0
paja666 (128) | 18.1.200611:31
A fakt jste me nastvali, ze v tech testech neni Nexus, ktery podle me mezi Silent produkty rozhodne patri a to ve vsech velikostech. :­-(
Odpovědět0  0
Mira___ | 18.1.200611:26
to by bylo žrádlo :­-­)

http:­/­/www.arctic­-cooling.com­/fans2.php?idx=84&data=4&disc=# ­- Arctic Fan 12
Odpovědět0  0
manos | 18.1.200617:03
fakt by bolo dobre keby boly nejake kriteria na to aby si niekto na vyrobok mohol napisat silence. uz bolo take predajca tvrdil super tichy a bol to hotový fén.
Odpovědět0  0
mastermind (217) | 18.1.200611:19
Je dobré vidět, že někomu nejde jenom o prodej jména, ale o kvalitní produkt, který to jméno dělá. Můj názor je, že by se výrobci ventilátorů v cenové relaci 300+ měli nad sebou, ale hlavně nad tím co dělají zamyslet a radikálně slevnit + zvýšit kvalitu. Xilence 120mm, který jde sehnat za 107Kč s DPH je po právu vítěz. Také bych zavedl přesné podmínky pro výrobce, které by stanovily oprávněnost označení SILENCE na výrobcích.
Odpovědět0  0
toNic | 31.1.200615:18
Presne tak, koupit se da i levne, casto zalezi na kusu. Jelikoz chci mit doma tiche ale vykonne PC, chladim navic 2x120 mm vetraky. Puvodni v casu ­(3R Air­) hlucne i na nejnizsi otacky. Koupena nahrada za cca 120 Kc neemela loziska, avsak jeden slyset byl a druhy ne. OK, precteni tohoto testu a investice do noveho paru ­- Akasa ­- a hle jeden neni slyset, druhy cvaka ­(tise, ale hlasity je jako 3 roky stary HDD­). Misto promazani jsem ho mel jit hned reklamovat, neb napis Ultra quiet neni v tomto pripade pravda. Jo a jeste k Akasam ... ramecek je z velmi divneho plastu ... takoveho co rad praska a stipe se ... LOL
Odpovědět0  0
Kobzo | 31.1.200617:50
Zda sa ze nemas dobry nazor na Akasu, ale za velke mnozstvo ludi, ktori si ventilatory Akasa kupili, hlavne Amber radu mozem povedat, ze su to velmi kvalitne ventilatory. Ohladne vyrobcov ventilatorov by som len podotkol, ze existuje len zopar fabrik v Cine ktore dokazu robit kvalitu a niekolko distribucnych, ktore predavaju s rozumnou cenou.
Pozri si ceny distributora, ktory ma od Y.S.Tech mimochodom jeden z top vyrobcov ventilatorov radu s modrou vrtulou.
http:­/­/www.blacknoise.com­/shop­/de_DE­/produkte­/id_is_70548_and_Noiseblocker_Luefter.html Porovnaj si tieto ventilatory a ceny s predajcami v CR ako su partneri 100mega alebo Alzasoft.
Potom snad vylepsim tvoj nazor alebo ulahcim vyber ludom, ktori hladaju kvalitu za rozumnu cenu.
Odpovědět0  0
toNic | 1.2.200610:26
Ale ja verim ze jsou Akasy kvalitni, jen jsem napsal co me potkalo, jeste zkusim kapnout olej do lozisek, ale moc tomu neverim. Takze bud vratim do casu jeden tichy bez loziska anebo pujdu pro treti Akasu ­(neb ta druha je opravdu neslysitelna a je to to co jsem hledal­). Pro me je totiz problem, kdyz slysim motorek vetraku, neb u PC usinam a potrebuju k tomu malo hluku a kdyz vam tam neco cvrdlika tak je to rusivy, zvlast kdyz ostatni komponenty nejsou slyset.
Odpovědět0  0
Anunnaki | 17.2.200613:25
Mno ted pozor! K cvakani ventilatoru, snad to nepripojujes primo na dosku ? To snad ne !
Vystup na zakladni dosce pro pripojeni ventilatoru nemusi mit dostatocny vykon a to muze spusobit problemy od nestability systemu a nebo aspon to cvakani nebo vrceni o kterem pises.
Ovsem cvakani je na 95% vzdy, pokud se pouziva PULZNI regulace ­(zakladni desky, graficek karty a pod.­). Poznas to dle toho ze pri max. otackach cvakani neni slyset. U mne na desce take jeden cvakal a druhy ne...a pak jsem prisel na to ze jeden konektor kde to cvaka ma regulovatelne otacky pres SW a ten druhy ne. Pak jsem zakoupil original NAPETOVY regulator za 350KC pro 4 vetraky a cvakani neexistuje.
Odpovědět0  0
kuchtik | 18.1.200610:43
škoda, že tam není Nexus, taky jsem se na to těšil, jak dopadne, byl by pane recenzente problém ho ještě přidat do testu ?
Odpovědět0  0
Ballnazzar (7) | 18.1.20069:18
jen tak pro info ventilatory Xilence 120 se v CR prodavaji za 108 Kc
Odpovědět0  0
Ballnazzar (7) | 18.1.20069:56
jo zapomel sem prodavaji je tady
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0  0
Konias (47) | 18.1.20069:10
V brzké době přijde nová řada ventilátorů od AC. Konečně do nabídky přibydou i 92 a 12 cm modely v několika verzích. Podle obrázků to bude něco jako je ventilátor na nových chladičích AC Pro.
Jinak mám také zdroj Nexus 350Ku a je velmi tichý. No škoda že se nebyl Nexus zastoupen.
Odpovědět0  0
miron kuzma | 18.1.200612:23
no a ja mam zase glacialtechy hlucnost 19db idu f poho a stali 100vku kazdy
Odpovědět0  0
extreme-cooling | 18.1.200615:11
zdravím. takdy mi zde ty glacialy chybí chtěl bych vidět jak sou na tom protože je používám doma a myslím si že jsou super ale potřebuju to porovnat s nějakejma super extra jinejma ¨ventama. psal sem redakci ale nic to nebylo platný ... protožer jsem si neuvědomil že to měření probíhalo už dávno... proto bych byl rád kdyby tyhle testy měli nějaké pokračování s ventama co by nás uživatele zajímali... nejvíc asi souboj
-Nexus 120
-Glacial tech silent blade 120
-Aerocool turbine
-Papst na porovnání
a klidně by šlo udělat to že byste skusili nasimulovat stejný podmínky jako při při měření těchto ventů a pak to doplnili do databáze nebylo by to špatný.
Světu hardware a této povedenému testu zdar.
By: ExTreMe­-CoooL.Ing
Odpovědět0  0
Pman | 18.1.20067:53
Chybí mi tam Nexus, dva mám, tak by mě zajímalo, jestli jsem udělal dobře nebo ne. Leč to se bohužel nedozvím.
Odpovědět0  0
hlavacek | 18.1.20068:30
I mě tu chybí Nexus. Ale odpovím si sám, asi jsem koupil dobře. Ventilátor slyšet není ­(mám ho na 800­), druhej kus mi dal Nexus do zdroje ­(o tom taky nevím­), zato ale slyším disky. S tím ale nic neudělám.
Škoda, že chyběl. Myslím, že 120 je povedená :­-­) a taky ­"levná"
Odpovědět0  0
subz3ro | 18.1.20068:50
Nexus ma, zialbohu, jednu zasadnu nevyhodu ­- velky odpor lozisk, alebo cokolvek ine, co ma za nasledok nemoznost rozbehu pri nizsich otackach :­( Z vlastnej skusenosti viem, ze je riziko ho rozbiehat co i len na 700­-800 rpm, pretoze sa niekedy zvykne nerozbehnut ­(zalezi od tepelnych podmienok a dlzke pouzivania­/nepouzivania­).
Odpovědět0  0
paja666 (128) | 18.1.200611:28
To je sice mozny, ale i kdyz bezi na nomminalnich otackach ­(1000­) tak je temer neslysitelny, montoval jsem jich vic jak 10 ks a bez problemu. Tizsi 120 sem zatim nepotkal.
Odpovědět0  0
W0R10CK (4) | 18.1.200611:51
Pravda,mam taky 2 NEXUSy ­(120 a 90­) a s obema jsem maximalne spokojeny! Skoda,ze chybi v testu...
Odpovědět0  0
pold.1k | 5.3.200622:57
disky ztisit jde:­) mam tohleto zlepsovadlo a muzu doporucit, v mym casu ­(nexus breeze­) o tom disku vubec nevim:­) malinko drazsi reseni,ale max. uciny:­)
http:­/­/www.silentmaxx.de­/index.php?id=9
Odpovědět0  0
Squish | 18.1.20068:55
Škoda že tam Nexus neni, o něm se povídá že je nejtižší.
Odpovědět0  0
Dr.Wiza | 18.1.20069:09
Presne,,, kde je nexus ? ja mam doma bednu od nexusu v ni dva vetraky od nexusu a zdroj samozdrejme taky od nexusu ­( takze se neda rict ze jsem zaujaty :­-D ­) ale i tak ,,, podle me je nexus to nejtizsi a v tomhle testu nemel chybet!
Odpovědět0  0
Jan Vítek (3360) | 18.1.200612:29
Testy ventilatoru byly dokonceny uz pred zverejnenim clanku o 80mm ventilatorech, takze jiste chapete, ze dodatecne se v zajmu zachovani co nejvetsi objektivity dalsi chladice pridavaji jen tezko ­- ihned po dokonceni testu se ventilatory totiz posilaly zpet.

Navic, toto neni posledni test ventilatoru. V budoucnu planujeme uvest dalsi testy, tentokrat samozrejme s ohledem na dosavadni zkusenosti a vase pozadavky a pripominky.
Odpovědět0  0
univerzal_shw1 (90) | 18.1.200617:11
Bezva, jak uz jsem psal minule, Abacus vam rad Nexus chladice a ventilatory zapujci. Staci rict....
Odpovědět0  0
DigitaldooM (137) | 18.1.20060:39
já mám snad pocit že neexistují na trhu větráky levnější než 300,­- a hlavně bezbarvý ... takový šaškárny a kolotočárny barevný bych leda hodil z okna ... mám ten pocit při testech jako 80 tak 90 a i 120tek ... kde jsou obyčejné, černé větráky za 100­-300,­- ? ty většinu lidí zajímají ne tyhle kolotočárny a šaškárny ...
Odpovědět0  0
Moas | 18.1.20067:09
No tak mne to vcelku je jedno, stejne jsou zavreny v kejsu... :­)
Holt vyrobci musi jit na ruku nadsencum, kteri mysli, ze barevny prosvetleny vetrak je neco, co jejich pocitac musi mit... :|
Odpovědět0  0
peta303 | 20.1.200615:47
Existují a i za nižší ceny ­(třeba Coolermaster za 170­). Mě by spíš zajímalo, proč se tady nikde nevyskytl jediný Coolermaster nebo Primecooler. Vlastně jediným ­"normálním­" ventilátorem byl Arctic Cooling mezi 8cm ­(ten Titan nepočítám, nemám je rád­)... Ne, že bych některé z výrobců neznal, ale i tak ­- mohlo se orientovat i na normální smrtelníky, kteří nekupují ventilátor za 500...

Diody a průhledný plast taky nemusím, bohužel momentálně nejlevnější 12cm ventilátor je osvětlený. :­-­(
Ve zdroji to naštěstí není vidět... :­-)
Odpovědět0  0
Anunnaki | 23.1.200615:25
Jo samozrejmne jsem na tve strane tedy ze vetrak nad 250KC jsou vyhozene prachy, za 500KC ho muze koupit jen blb. To nize jsem myslel tak, ze smejd je od 30 do 200KC, kvalitni od 150 do 300KC, nad 300KC jsou vyhozene penize.
Odpovědět0  0
Kobzo | 24.1.200610:35
Neviem kde autor cerpal ceny ale asi by si mali urobit lepsi prehlad. Co sa tyka Akasy ktora je podla mna najlepsim 120mm ventilatorom tak cenu som nasiel pod 250 CZK na Alze
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0  0
Anunnaki | 21.1.200615:19
protoze na obycejny hucici a silne chlazeni ti plne postacuje 80mm vetrak za cenu 50KC. 120mm vetrak si porizujes proto, abys mnel tichou masinu. Tym ze ma vetsi lopatky ma vetsi prutok vzduchu a tak je muzes snizit a tym snizis hluk pri zachovani prutoku ­(chlazeni­). 120mm vetraky si kupuje jen ten, kdo chce mit co nejtochsi ale porad plne dostacujici chlazeni. Proto nema smysl delat test 120mm vetraku za par korun neklavitnich ale prave je poterba testovat ty, ktere jsou co nejtichsi. To samozrejmne je dano otackami, lopatkami, spracovanim oblouku na ramu vetraku a jeho konstrukci ­(ramu­) , samozrejmne dle pouziteho typu loziska a motorku. Proto se tady testuji drahsi vetraky, protoze levnejsi nikoho 120mm levne hlucne vetraky nezajimaji. PS: nema smysl davat vetrak do skrine, nejlepsi je nasavani z boku a zepredu skrine ale tak, ze ventilator nema pred sebou dirkovanou hlucnou prekazku ­/kryt skrine, ale jen oblou ochranni mrizku, ostatni prekazky je potreba odstranit pryc. Osobne mam AKSA ventilatory a pouzivam je na 750ot­/m a jsou fakt velice tiche. Dekuji autorovi za test.
Odpovědět0  0
Anunnaki | 21.1.200615:31
Prosim upravte si cenu, Akasa AK­-183­-L2B stoji bezne v prodejnach do 250KC vcetne DPH !!! Na zaklade toho by snad potom slo dodatecne upravit i hodnoceni. Za cenu tusim 260KC jsem jich koupil nekolik jiz 3 mesice spatky...predpokladam ze v recenzi doslo k preklepu. Dekuju.
Odpovědět0  0
Anunnaki | 6.2.200615:16
je to strasne ze jsem posilal tuhle informaci i na mail autora clanku a proste tuto vec s cenou ignoruje ani neodepsal svuj postoj, spis to pak vypada jako placena reklama­/antireklama vyrobku ze ktere autor profituje.
Odpovědět0  0
Anunnaki | 6.2.200615:18
je to strasne ze jsem posilal tuhle informaci i na mail autora clanku a proste tuto vec s cenou ignoruje ani neodepsal svuj postoj, spis to pak vypada jako placena reklama­/antireklama vyrobku ze ktere autor profituje.
Odpovědět0  0
Jan Vítek (3360) | 6.2.200615:53
Ano, samozrejme beru uplatky a bez sve denni davky korupce neudelam krok z domu. Ale ted vazne. Vas mail jsem dostal, ale zapomnel reagovat. Tak si prosim nechte spekulace o placene antireklame.

Duvod teto ceny je prosty ­- je nasazena firmou JSC Computers, ktera jej dodala do testu a mou povinnosti je tuto cenu reflektovat. Paklize jste nasli obchod s lepsi cenou, dobre pro vas a myslim, ze v diskusi toho bylo o tom napsano vice nez dost a neni treba nic dodavat. Jiste si pak dokazete i upravit hodnoceni k obrazu svemu. Dle meho nazoru se na konecnem poradi i tak nic nemeni.
Odpovědět0  0
Anunnaki | 6.2.200616:24
Dobry den,
samozrejmne ze jsem presvedcen ze uplatky neberete a prosim prijmete mou omluvu. Ale potreboval jsem ­"silny titulek­" aby jste konecne na tohle zareagoval ­(3xprispevek v diskuzi­) + 1x mail. Ted k tematu.
To ze Vam to poskytla nejaka firma k testovani dany vyrobek a proto tam uvadite tuhle cenu bych jeste bral, ale pak je nutne potreba uvest v dalsim radku v tabulce ze VSUDE KOLEM zlodejskeho JSC Computer je k dostani za cenu kolem 250KC ! Protoze to je realita a pokud tak neucinite, pak je to vlastne jen reklama zbozi JSC Computer. Probuh vtyd testujete vetraky na trhu za jejich cenu na trhu a ne ponuku zbozi jedne zlodejske prodejny. Jeste jednou zduraznuji, ze bezna cena 240­-260KC je snad ve vsech prodejnach, kde skutecne tenhle AKSA vetrak prodavaji. S pozdravem, Anunnaki.
Odpovědět0  0
DuckDaffy | 13.1.200720:25
Mezi mé nejoblíbenější venilátory patří Glacial GT12252BDL, má 950 otáček, 19 dB, dvojité kuličkové ložisko a v [odkaz, pro zobrazení se přihlaste] stojí jen 155 Kč. :­)
Je čistě černý, má 9 skvěle tvarovaných lopatek, nemají žádné zuby, motor je malý, drží ho 4 tenké sloupky, z toho 3 jsou zkosené!, rozbíhá se na 4 V, není slyšet žádné parazitní bzučení vinutí nebo šelest ložiska.
Moje zkušenosti jsou velmi dobré, viděl jsem jich v počítači i 5 najednou na 12 V a přidaný hluk byl sotva znát. ;­) Když jej zapojíte na 7 V, tak už ho neuslyšíte ani omylem. :­)
Porovnával jsem jej s Arctic­-Cooling AF12025L a ve všech směrech je podle mého Glacial lepší.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.