reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Sony se zlobí na MPAA a poplatky 20 milionů USD, plánují se změny

6.2.2015, Milan Šurkala, aktualita
Sony se zlobí na MPAA a poplatky 20 milionů USD, plánují se změny
Po hackerském útoku na Sony Pictures se zástupce společnosti kriticky vyjádřil na adresu organizace MPAA a její neschopnosti. Sony chtělo dokonce z organizace vystoupit, nyní se ale aspoň plánují změny organizace.
MPAA je pro velmi dobře známá organizace, která zastupuje šest velkých hollywoodských filmových studií, konkrétně to jsou 20th Century Fox, Paramount Pictures, Sony Pictures, Universal, Walt Disney a Warner Bros. A právě ředitel Sony, Michael Lynton, je hodně nespokojen s užitečností této organizace a především absencí podpory v době hackerského útoku z minulého roku. Dokonce uvažoval o vystoupení z organizace, kdy si nebyl jist, zda za 20 milionů dolarů ročně vlastně dostává adekvátní služby.





Přitom se spekuluje o tom, že členský poplatek by měl brzy stoupnout na 25 milionů dolarů. Nakonec Sony Pictures v organizaci zůstává, ale celá záležitost nastartovala diskuzi o změnách v této 93 let staré organizaci. Dokonce i ředitel MPAA, Christopher Dodd, se vyjádřil, že změny by to opravdu chtělo a že v době útoku na Sony měl být razantnější. Jedním z témat je snížení obrovského členského poplatku. Dalším je pak rozšíření působnosti organizace i na televizní produkci a moderní média a nesoustředit se jen filmovou produkci zúčastněných filmových studií. Uvažuje se tedy i o zpřístupnění organizace novým členům. V neposlední řadě se uvažuje o prodeji sídla společnosti ve Washingtonu D.C. kousek od budovy Bílého domu.

Zdroj: www.nytimes.com, www.hollywoodreporter.com
Autor: Milan Šurkala
Vystudoval doktorský program v oboru informatiky a programování se zaměřením na počítačovou grafiku. Nepřehlédněte jeho seriál Fotíme s Koalou o základech fotografování.
reklama