Squadron 42 letos nebude, aneb novinky ze CitizenCon 2016


Ony procedurálně generované planety by si zasloužily vlastní článek, neboť rozhodně nepůjde o nic podobného, co nabídl třeba No Man's Sky. Tvůrci světa Star Citizen netvoří miliardy planet/měsíců/asteroidů, ale i tak toho mají na práci více než dost a zcela ručně vytvořit byť jen jednu planetu by bylo velice zdlouhavé. Proto využívají nástroje pro automatické generování planet, které jim mají práci značně usnadnit a dostat je do fáze, odkud už to mohou vzít do vlastních rukou a udělat finální práci. Věnuje se tomu i následující video:
Zde je pak nejnovější video o vývoji technologie pro procedurální generaci planet:
Tým Chrise Robertse tak už potvrdil, že Squadron 42 letos nebude a také se zmínil o tom, co je třeba dodělat. Co se týče umělé inteligence, ta je z větší části hotová, ale schází dodělat ještě podstatné věci jako AI pro navigaci, souboje, celkovou integraci do misí, atd. Všechny kapitoly pro Squadron 42 jsou mimochodem už ve fázi testování, čili i celá hra, přičemž vývojáři měli na CitizenConu představit jednu celou hotovou misi. To se ale nestalo vzhledem k tomu, že nebyla celá dokončena.
Ostatně mechanismy ve hře Squadron 42 stejně jako její obsah bude využit i v samotném Star Citizenu, z čehož vyplývá, že zde opravdu nemá smysl dělat věci polovičatě jen s ohledem na samotnou SQ42, ale pro celý svět Star Citizen. To s sebou zákonitě přináší i práci navíc.
Zdroj: RSI