Age of Empires IV bude radit dle stylu hraní

Age of Empires IV bude radit dle stylu hraní
, , aktualita
Chystaný titul Age of Empires IV ukazuje, že strategiím ještě neodzvonilo, ovšem to neznamená, že půjde ve všech ohledech o stále stejné hry. Jejich rozvoj dokládá třeba nová funkce pro nastavení obtížnosti. 
K oblíbeným
reklama
Age of Empires IV je titul, na jehož dostupnost si ještě nějaký ten pátek počkáme. Dosud jsme o něm věděli velice málo, ale nedávno byl ukázán alespoň trailer ukazující útok Mongolů na opevnění hájené Angličany. Nicméně samotná hra má být ještě v raném stádiu vývoje a zatím není ještě ani v alfaverzi, takže mluvit o jejím vypuštění na trh je velice předčasné. Máme tu ovšem něco jiného. 
 
 
Interview s Adamem Isgreenem, který na sérii Age of Empires pracuje jako kreativní ředitel, přineslo i otázku, jak budou lákáni noví hráči a jak chtějí vývojáři z Relic zajistit, aby je hra bavila. Isgreen odpověděl, že klíčový bude jednak design kampaní a dále to, co dosud žádný titul dané série nenabídl. Nyní ale už počítače mají dost výkonu na to, aby se využila funkce označovaná jako "analytic-based tutorialising". 
 
To znamená, že systém bude analyzovat náš styl hry a na jeho základě může udílet rady. Jde tak o průvodce či rádce do začátku, který obvykle nabízí všem ty samé rady v ten samý čas, ale to může být pro řadu lidí otravné, protože prostě už mohli dávno zjistit, jak hýbat s kamerou, zoomovat nebo přesunovat jednotky. Čili nový systém průvodce hrou by měl zjistit, že už něco umíme a pak logicky i to, že něco neumíme a to by se přitom mohlo v dané situaci hodit. V takovém případě nám to daná hra může nabídnout. 
 
Lze si představit, že půjde o nějakou formu AI, která může, ale nemusí běžet v cloudu. Ostatně Microsoft počítá s tím, že jeho nové hry budou využívat sílu cloudu a asi nejlepším příkladem může být chystaný Flight Simulator, který se ve své chystané podobě bez cloudu nemůže obejít. To už jen proto, že autoři vymodelovali celý svět a tato mapa zabere kolem dvou petabajtů dat, která se budou průběžně stahovat ze serverů. 
 
Zdroj: PCGamesN


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Linus Torvalds po 15 letech přešel z Intelu na AMD Linus Torvalds po 15 letech přešel z Intelu na AMD
Otec zakladatel linuxových systémů Linus Torvalds se rozhodl, že po dlouhých 15 letech je čas na to se rozloučit s platformou firmy Intel a přejít ke společnosti AMD. Torvalds tuto skutečnost oznámil včera společně s Linux Kernel 5.7 RC7.
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Samsung staví svou druhou jihokorejskou továrnu pro 5nm čipy Samsung staví svou druhou jihokorejskou továrnu pro 5nm čipy
Společnost Samsung stále hraje druhé housle, pokud jde o výrobu počítačových čipů na zakázku, nicméně vedle vedoucí TSMC dokáže také využívat vlastní čipy ve vlastních produktech. A ty bude vyrábět i v nové 5nm továrně.
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Jezdec ve virtuálním závodu Formule E podváděl, hrál za něj esport profesionál Jezdec ve virtuálním závodu Formule E podváděl, hrál za něj esport profesionál
Virtuální verze série Formule E, která dočasně nahradila skutečné závody, zaznamenala první případ podvádění. Dopustil se ho německý jezdec, který za sebe nechal závodit profesionálního hráče esports, ale radost ze stupňů vítězů si moc dlouho neužil.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
Doporučené PC sestavy: květen 2020 Doporučené PC sestavy: květen 2020
V tomto článku se podíváme na doporučené konfigurace vhodné pro různá využití. Od levných, malých a úsporných nettopů přes sestavy OFFICE a HOME až po herní a vysoce výkonné sestavy GAME a TOP.
Dnes, návod, Jan Vítek18 komentářů
Australští vědci dosáhli rychlosti 44,2 Tbps přes standardní optické kabely Australští vědci dosáhli rychlosti 44,2 Tbps přes standardní optické kabely
Australským vědcům se povedlo dosáhnout pozoruhodného rekordu v dosažené přenosové rychlosti pomocí optických kabelů. S využitím tzv. micro-comb se jim podařilo přenést 44,2 Tb/s a v reálném prostředí to nebylo o mnoho méně.
Včera, aktualita, Milan Šurkala1 komentář