
Dosud jsme si mohli DirectX 12 v akci vyzkoušet jen v několika málo titulech. Jde o notoricky známé Ashes of the Singularity od Oxide Games a pak také Fable Legends od Microsoftu, přičemž ve vývoji jsou již nové AAA tituly, jež by měly postupně začít přicházet v příštím roce. Řešil se především výkon karet AMD a NVIDIA, respektive to, že Radeony v Ashes of the Singularity pod DX12 zaznamenaly výrazný výkonnostní nárůst, zatímco GeForce zůstaly na na téměř stejné úrovni jako pod DX11. Jenomže už v DX11 byl výkon GeForce vysoký, takže lze na jednu stranu říci, že Radeony pouze v DX12 dohonily to, co ztrácely v DX11. Nicméně diskuze pokračují a probírá se především téma asynchronních shaderů, které mají právě více vyhovovat hardwaru od AMD.

Test Time Spy by tedy měl dodat další dílek do celé skládačky a bude součástí zbrusu nového 3DMarku chystaného na první čtvrtletí příštího roku. Je možné, že Time Spy v něm nebude jediný test, který využije DirectX 12, ovšem na GOC 2015 byl ukázán pouze ten. Jak vypadá, na to se můžete sami podívat v následujícím videu:
Time Spy budeme moci spustit buď v rozlišení Full HD, nebo ve 2560 x 1440 (WQHD) a jde prý v porovnání s Fire Strike o pětkrát náročnější test. Čili jako obvykle, tento nový benchmark nezvládne plynule renderovat jen tak nějaká sestava. Je také jasné, že nový 3DMark bude plně podporován pouze systémem Windows 10, a to 64bitovou verzí.
Zdroj: wccftech