Hitman od IO Interactive je tedy označován za první AAA titul pro PC, který přímo podporuje DirectX 12 a je dostupný na trhu. Jiné hry jako Ashes of the Singularity nebo Gears of War Ultimate Edition jsou buď stále v betaverzi nebo jde o tituly s narychlo spíchnutou podporou DX12. Hitman tak má dosud zdaleka nejlépe využít výhod asychronních shaderů, hlavního tématu konce minulého roku, takže se může konečně ukázat, zda jsou na tom v tomto ohledu lépe Radeony nebo GeForce. Je třeba také poznamenat, že společnost AMD i NVIDIA již přišla s vyladěnými ovladači pro své grafické karty a tuto hru, takže by měly mít stejné podmínky při testování. V případě AMD jde o Crimson 16.3 a NVIDIA nejdříve připravila problémové GeForce 364.47, za něž ale již má náhradu.

AMD přitom už dříve uvedlo, že právě Hitman by měl ukázat, jak jsou na tom Radeony v DX12 oproti GeForce, přičemž studio IO Interactive se již dříve zapojilo do programu AMD Gaming Evolved. Můžeme tedy očekávat, že Hitman by skutečně měl využívat výhod asynchronních shaderů a nabídnout pod DX12 více FPS než pod DX11.
S podrobným benchmarkem přišel jako obvykle server PCGamesHardware.de, kde se můžete podívat na podrobné výsledky testů v různých rozlišeních a pod DirectX 11 i 12.


- výsledky ve Full HD a Ultra HD pod DX12 -
Výsledky skutečně ukázaly, že karty Radeon dokáží pod DirectX 12 získat víc než GeForce, což platí především pro vysoká rozlišení. V takovém případě karty s čipy GeForce pod DX12 dokázaly i ztratit malou část svého výkonu, čímž se třeba karta Radeon R9 390 dostala před GeForce GTX TITAN X a R9 Fury (ne Fury X) si dala konkurenční GTX 980 Ti.
Co se týče slabších karet, pak můžeme srovnat ve Full HD třeba GTX 960 (a to vysoko přetaktovanou) s R9 280(X), jež zase pracovaly pouze se středně detailními texturami. V DX12 karta GTX 960 opět ztratila, zatímco Radeony získaly, ale jen velmi mírně. Na základě těchto testů lze říci, že GeForce si s DX12 moc nerozumí, zatímco Radeony dokáží získat i několik FPS navíc, ovšem jde spíše jen o vysoká rozlišení a výkonné karty. V případě střední třídy nejsou rozdíly tak výrazné, abychom je vůbec řešili. Hitman se také ukázal jako hra náročná na paměť karty. Pokud máte jen 2 GB, pak to bude chtít nízké detaily textur, karta se 3 GB paměti umožní nastavit střední detaily a až u 4GB karty se nemusíte krotit. Více výsledků najdete ve zdroji aktuality.
Zdroj: PCGamesHardware.de

AMD přitom už dříve uvedlo, že právě Hitman by měl ukázat, jak jsou na tom Radeony v DX12 oproti GeForce, přičemž studio IO Interactive se již dříve zapojilo do programu AMD Gaming Evolved. Můžeme tedy očekávat, že Hitman by skutečně měl využívat výhod asynchronních shaderů a nabídnout pod DX12 více FPS než pod DX11.
S podrobným benchmarkem přišel jako obvykle server PCGamesHardware.de, kde se můžete podívat na podrobné výsledky testů v různých rozlišeních a pod DirectX 11 i 12.


- výsledky ve Full HD a Ultra HD pod DX12 -
Výsledky skutečně ukázaly, že karty Radeon dokáží pod DirectX 12 získat víc než GeForce, což platí především pro vysoká rozlišení. V takovém případě karty s čipy GeForce pod DX12 dokázaly i ztratit malou část svého výkonu, čímž se třeba karta Radeon R9 390 dostala před GeForce GTX TITAN X a R9 Fury (ne Fury X) si dala konkurenční GTX 980 Ti.
Co se týče slabších karet, pak můžeme srovnat ve Full HD třeba GTX 960 (a to vysoko přetaktovanou) s R9 280(X), jež zase pracovaly pouze se středně detailními texturami. V DX12 karta GTX 960 opět ztratila, zatímco Radeony získaly, ale jen velmi mírně. Na základě těchto testů lze říci, že GeForce si s DX12 moc nerozumí, zatímco Radeony dokáží získat i několik FPS navíc, ovšem jde spíše jen o vysoká rozlišení a výkonné karty. V případě střední třídy nejsou rozdíly tak výrazné, abychom je vůbec řešili. Hitman se také ukázal jako hra náročná na paměť karty. Pokud máte jen 2 GB, pak to bude chtít nízké detaily textur, karta se 3 GB paměti umožní nastavit střední detaily a až u 4GB karty se nemusíte krotit. Více výsledků najdete ve zdroji aktuality.
Zdroj: PCGamesHardware.de